Coșul dumneavoastră

Coşul dumneavoastră este gol!

zooplus folosește cookies pentru a vă asigura cele mai bune servicii. În cazul în care continuați navigarea pe site vă dați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

Termeni & condiţii pentru Programul de fidelitate zooplus

Programul de fidelitate este felul în care vă răsplătim loialitatea, în calitate de client zooplus. Termenii și condiţiile se aplică structurii și regulilor generale ale Programului de fidelitate zooplus, inclusiv acumularea de puncte zooplus și utilizarea acestora în schimbul unor recompense.

1. Condiţii de participare

Pot participa toţi clienţii zooplus.ro.

2. Puncte zooplus

2.1 Informaţii generale

Calculele pentru Programul de fidelitate zooplus sunt bazate pe puncte zooplus, care sunt adăugate în Contul de recompense al clienţilor zooplus. Punctele zooplus pot fi folosite doar în modurile descrise în termenii și condiţiile expuse. Punctele bonus oferite de alte programe de fidelitate (de exemplu, ale altor companii) nu pot fi transformate în puncte zooplus. Contul de recompense și punctele zooplus nu sunt transferabile și nu au nicio valoare în bani. Situaţia curentă a Contului de recompense poate fi vizualizată pe site-ul zooplus prin logare în „myzooplus” și este disponibilă clienţilor în orice moment.

2.2 Câștigarea punctelor

Achiziţionarea punctelor zooplus începe automat odată cu prima comandă făcută, după ce plata comenzii a fost finalizată. Pentru fiecare comandă achitată integral la zooplus, Contul de recompense al clientului va fi creditat cu puncte zooplus. Un punct zooplus este adăugat în contul clientului pentru fiecare 5 lei din valoarea comenzii. În cazul anumitor oferte speciale, clienţii pot câștiga puncte zooplus suplimentare, conform indicaţiilor de pe website-ul zooplus.

2.3 Cazuri în care nu se pot câștiga puncte zooplus

Nu se vor câștiga puncte pentru produse în valoare de 0 lei(de exemplu, mostre, recompense zooplus, cadouri), pentru cupoane utilizate și pentru alte reduceri, rabaturi comerciale sau re-livrări. În alte cazuri speciale, există posibilitatea ca creditarea punctelor zooplus să nu fie posibilă.

2.4 Procedurile de acumulare a punctelor zooplus

Punctele zooplus sunt adăugate automat în Contul de recompense al clientului odată cu efectuarea integrală a plăţii și procesarea completă a acesteia în sistemul zooplus. Punctele sunt adăugate în contul de pe care s-a făcut comanda. Dacă un client face comenzi de pe conturi diferite, punctele vor fi adăugate fiecărui cont individual, conform comenzilor făcute. Punctele zooplus nu pot fi transferate de pe un cont pe altul.

2.5 Valabilitatea punctelor zooplus

Dacă punctele zooplus nu sunt folosite în schimbul unor recompense în decurs de un an, ele vor expira la sfârșitul trimestrului. Data expirării va fi clar indicată în Contul de puncte zooplus. Punctele bonus expiră și în cazul în care contul de client este blocat din motive justificate.

3. Utilizarea punctelor zooplus în schimbul unor recompense

3.1 Informaţii generale

Fiecare participant îşi poate folosi punctele zooplus pentru achiziţionarea de produse de îndată ce deţine un credit suficient. Aceste produse, precum și punctele necesare cumpărării lor pot fi vizualizate în Magazinul de recompense zooplus.

3.2 Condiţii pentru utilizarea punctelor zooplus

Produsele oferite ca recompense pot fi achiziţionate doar prin Contul personal de recompense zooplus. Disponibilitatea acestor produse poate varia în funcţie de perioadă și sezon, iar anumite articole pot fi indisponibile în anumite perioade. Pentru unele produse speciale, termenii și condiţiile se pot modifica, dar orice schimbare va fi făcută publică.

3.3 Expedierea recompenselor

Costul transportului în cazul recompenselor se bazează pe taxele curente de transport ale zooplus. Vă rugăm accesaţi acest link pentru informaţii suplimentare despre taxele de transport ale zooplus. Produsele-recompensă zooplus pot fi adăugate în coș dând click pe simbolul coșului de cumpărături. Clientul poate adăuga ulterior în coș și produse la preţurile standard.

În situaţia în care se constată la recepţie că un produs câștigat ca recompensă este defect sau incorect, clientul este rugat să contacteze Departamentul servicii clienţi prin formularul de contact

4. Diverse

4.1 Încetarea programului

zooplus își rezervă dreptul de a înceta Programul de fidelitate în orice moment sau de a-l înlocui cu alt program.

4.2 Modificări

zooplus își rezervă dreptul de a modifica termenii și condiţiile programului, recompensele oferite sau orice alte condiţii și explicaţii de participare scrise, în orice moment. Modificările sau îmbunătăţirile acestor termenii și condiţii vor fi publicate pe site.