Retururi și înlocuiri

Când și cum pot returna un produs?

Dacă vă răzgândiți

Satisfacția clienților noștri este prioritară pentru noi. Dacă, din orice motiv, nu sunteți mulțumiți pe deplin de achizițiile făcute la noi, beneficiați de dreptul necondiționat de a returna produsele și de a fi rambursați integral pentru acestea,  timp de 14 zile de la data recepționării comenzii. Pe lângă rambursarea sumei integrale de pe factură, inclusiv taxele de transport, vom suporta și costurile returului*. Vă rugăm să consultați informațiile de mai jos referitoare la modalitatea de a returna un produs.

Produse defecte

În cazul în care produsele primite sunt defecte, vă rugăm să contactați Serviciul clienți pentru a organiza înlocuirea sau rambursarea acestora.

Produse nerambursabile

Din păcate, există un număr limitat de produse care nu pot fi rambursate, cum ar fi articolele personalizate sau cele perisabile. Vă rugăm accesați această secțiune pentru a obține informații suplimentare.

Pentru vizualizarea integrală a Termenilor & Condițiilor noastre, vă rugăm să consultați această pagină.

Returnarea unui articol

Pasul 1:

Vă rugăm să contactați echipa noastră de Servicii clienți în decurs de 14 zile de la primirea produselor.

Ne puteți contacta în următoarele moduri:

Website: folosiți formularul nostru de contact

Telefon: 031 229 50 16 de luni până vineri între 8 am și 6 pm

E-mail: service@zooplus.ro

Puteți folosi și formularul nostru de retragere, dar utilizarea acestuia nu este obligatorie.

Când veți discuta cu Serviciul clienți vi se va solicita numărul articolului pe care doriți să îl returnați. Apoi vi se va da un ID unic de retur, care ne va permite să identificăm produsul returnat atunci când îl vom primi.

Dacă doriți să returnați gratuit un produs, echipa noastră de relații clienți va organiza ridicarea bunurilor. Vă rugăm să ne transmiteți ziua pentru ridicarea pachetului (Lu-Vi) cu o notificare prealabilă de cel puțin 3 zile, precum și un număr de telefon pentru a-l putea oferi firmei de transport. Vă rugăm să rețineți că nu putem programa ridicarea pachetului la o anumită oră.

Pasul 2:

Completați formularul de retur pe care l-ați primit odată cu produsele (și care este atașat facturii) și includeți ID-ul dumneavoastră unic de retur. Vă rugăm nu includeți comentarii suplimentare la ID-urile de retur deoarece acestea nu poti fi luate în calcul în procesarea returului. Puneți acest formular în coletul cu bunurile pe care le returnați.

Dacă este posibil, vă rugăm să ne returnați articolele în ambalajul original. Dacă, din diverse motive, nu puteți folosi ambalajul original, vă rugăm să utilizați un ambalaj alternativ corespunzător.

Pasul 3:

Opțiunea 1: Pachetul de returnat incluzând ID-ul de retur va fi ridicat de către firma de transport la data stabilită.

Opțiunea 2: Trimiteți pachetul cu taxele de transport achitate la adresa noastră de retur:

zooplus Returns

zooplus AG c/o Dirks Consumer Logistics

Skalski-Logistic Park Wroclawska 36 Street

55-020 Zorawina (Wojkowice)

Poland

Când folosiți această opțiune, va trebui să achitați dumneavoastră taxele de retur. Aceste taxe vă vor fi rambursate de îndată ce primim produsele, cu condiția să ne fi informat în termenul legal de 14 zile că doriți să returnați anumite produse.

*Vă vom rambursa costurile de retur în conformitate cu taxele standard ale partenerilor noștri de livrare. Nu vom rambursa costurile aferente livrărilor expres și coletelor supradimensionate. Dacă pachetele sunt greu de transportat, putem organiza ridicarea acestora. Vă rugăm contactați Serviciul clienți pentru mai multe informații.