Intrebări frecvente

Plasare și procesare comenzi

  • Cum comand și cum mă înregistrez la zooplus?

  • Cum procesați comenzile ?

  • Pot modifica sau anula comanda după ce am plasat-o ?

  • Există o valoare minimă sau maximă a comenzii ?

  • Pot să combin mai multe comenzi?

  • Trimiteți o confirmare de expediere?

  • Pot să comand telefonic?

  • Produsul pe care îl doresc nu este pe stoc. Îl pot comanda?

Condiții de livrare

  • Care este costul și durata de livrare ?

  • Cum îmi pot urmări coletul?

  • Ce serviciu de curierat folosiți?

  • Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când îmi este livrată comanda?

  • Pot alege o zi anume pentru a-mi fi livrată comanda?

  • Am primit o comandă incompletă / greșită / deteriorată. Ce pot să fac ?

  • De ce nu am primit factura în colet?

Plată

  • Cum pot plăti comanda ?

  • Care sunt datele voastre bancare?

  • Plata prin card bancar a eșuat. Ce pot face ?

Retururi și înlocuiri

  • Cum pot efectua un retur?

  • Trebuie să achit costul de transport pentru retur?

  • Există o dată limită pentru retururi?

  • Când și cum se rambursează suma pentru articolele returnate ?

Contul de client (my zooplus)

  • Cum îmi pot crea un cont de client zooplus?

  • Pot plasa comenzi dacă nu mă înregistrez cu un cont de client zooplus?

  • Mi-am uitat parola. Ce pot să fac?

  • Cum utilizează zooplus datele mele personale?

  • Ce este ”my zooplus”?

Vouchere și avantaje

  • Cum utilizez un voucher?

  • Ce vouchere și reduceri oferiți?

  • Cum funcționează programul de fidelitate zooplus?

  • Am achitat comanda ramburs, dar nu am primit încă zooPunctele. Ce se întâmplă?

  • Cum pot achiziționa articole din Magazinul de recompense?

  • Cum funcționează programul Recomandă-ne unui prieten?

Suport tehnic

Dacă încerci să plasezi o comandă și primești un mesaj de eroare, te rugăm să faci o captură de ecran și să ne-o trimiți, pentru a putea verifica situația. 

Totodată te rugăm să ne transmiți și ce browser ai folosit, precum și versiunea acestuia. Dacă ai întâmpinat o eroare în aplicația zooplus, te rugăm să ne transmiți sistemul de operare al telefonului (și versiunea acestuia), precum și versiunea aplicației.