Coșul dumneavoastră

Coşul dumneavoastră este gol!

Termeni & condiții pentru Programul de fidelitate zooplus

Termeni de participare la Programul de fidelitate zooplus

Programul de fidelitate zooplus răsplătește loialitatea clienților. Pentru colectarea zooPunctelor, răscumpărarea recompenselor și pentru principiul general al programului de fidelitate zooplus se aplică următoarele condiții:

1. Participare

Sunt eligibili pentru a participa toți clienții înregistrați cu cont de client zooplus. Participarea este gratuită și parte integrantă a contului „my zooplus”.

2. zooPuncte

2.1 Informații generale

Baza de calcul a programului de fidelitate zooplus sunt zooPunctele, care sunt înregistrate în contul dumneavoastră de puncte. zooPunctele pot fi utilizate numai în scopurile menționate în condițiile de participare. Punctele bonus de la alte programe nu pot fi transformate în zooPuncte. zooPunctele și recompensele nu sunt transferabile și nu pot fi convertite în numerar și plătite. Situația actuală a contului dumneavoastră de zooPuncte se poate afla prin logarea în „my zooplus” și poate fi vizualizată oricând doar de dumneavoastră.

2.2 Achiziție zooPuncte

Achiziția de zooPuncte are loc automat pentru fiecare comandă, începând cu data de 1.1.2003, imediat ce plata este înregistrată în sistemul nostru. Pentru fiecare comandă plătită, zooPunctele vor fi creditate în contul dumneavoastră. Valoarea zooPunctelor depinde de valoarea comenzii plătite. Pentru fiecare 5 lei din valoarea comenzii dumneavoastră, veți primi câte 1 zooPunct. Pentru anumite oferte speciale, zooPunctele pot fi creditate printr-o metodă anunțată separat.

2.3 Neacordarea de zooPuncte

zooPunctele nu se acordă pentru produsele cu preț de vânzare de 0 lei (de exemplu, mostre, recompense zooplus, cadouri), vouchere și alte reduceri și re-livrări. În anumite cazuri speciale, există posibilitatea ca creditarea zooPunctelor să nu fie posibilă.

Numai un număr maxim de 10000 de zooPuncte per an calendaristic pot fi creditate. După atingerea acestui prag, zooPunctele nu vor mai fi creditate până la sfârșitul anului.

2.4 Procedură de acumulare a zooPunctelor

zooPunctele sunt adăugate automat în contul de zooPuncte al clientului atunci când plata comenzii este înregistrată la zooplus. Acestea sunt adăugate în contul de client de pe care s-a făcut comanda. Dacă un client comandă de pe mai multe conturi zooplus, zooPunctele vor fi adăugate fiecărui cont individual. Transferul de zooPuncte de la un cont de client la altul nu este posibil.

2.5 Valabilitatea zooPunctelor

Dacă zooPunctele acumulate nu sunt utilizate în schimbul unor recompense în decurs de 12 luni, acestea expiră la sfârșitul trimestrului. Data expirării va fi indicată în contul dumneavoastră de zooPuncte. zooPunctele expiră și în cazul în care contul de client este blocat din motive legitime. Anumite campanii specifice ce includ zooPuncte pot avea date de valabilitate mai scurte.

3. Utilizarea zooPunctelor în schimbul unor recompense

3.1 Informații generale

Fiecare participant își poate folosi zooPunctele pentru achiziționarea de produse de îndată ce deține un credit suficient. Aceste produse, precum și zooPunctele necesare cumpărării lor, pot fi vizualizate în Magazinul de recompense zooplus. Recompensele pot fi răscumpărate numai cu o comandă normală, cu o valoare minimă de 99 lei.

3.2 Condiții pentru utilizarea zooPunctelor

Recompensele pot fi achiziționate doar prin contul de zooPuncte personal al clientului. Disponibilitatea produselor poate varia în funcție de dată și sezon. Este posibil ca unele produse să nu fie disponibile în anumite perioade. Pentru unele recompense, condițiile de participare pot fi modificate sau completate de condiții speciale. Clienții vor fi informați cu privire la acest aspect.

3.3 Expedierea recompenselor

Costul transportului în cazul recompenselor se bazează pe taxele curente de transport ale zooplus. Vă rugăm accesaţi acest link pentru informaţii suplimentare despre taxele de transport ale zooplus. Produsele-recompensă zooplus pot fi adăugate în coș dând click pe simbolul coșului de cumpărături. Clientul poate adăuga ulterior în coș și produse la preţurile standard. În cazul în care constatați la primire că produsul este defect, vă vom trimite un nou produs la schimb. Vă rugăm să ne trimiteți produsul defect înapoi, cu taxa de transport plătită. Costurile dumneavoastră de transport vor fi rambursate. Pentru a organiza returul vă rugăm să contactați mai întâi Serviciul clienți

4. Diverse

4.1 Încetarea programului

zooplus își rezervă dreptul de a înceta Programul de fidelitate în orice moment sau de a-l înlocui cu alt program.

4.2 Modificări

zooplus își rezervă dreptul de a efectua oricând modificări sau completări la condițiile de participare, recompensele oferite sau oricare alte proceduri pentru programul de fidelitate descrise în condițiile de participare. Sunt excluse cererile de daune ale participanților împotriva zooplus, cauzate de modificările legale, specifice fiecărei țări. Modificările sau completările aduse condițiilor de participare vor fi publicate pe site.

---------------------------

Protecția datelor personale

zooplus ia foarte în serios protecția datelor clienților săi. Mai multe informații despre acest subiect puteți găsi aici.


Actualizat la 24.02.2020