Ajutor

Suport tehnic

Produsele din Coșul de cumpărături au fost şterse (Cookie-uri)

Când încerc să finalizez comanda, primesc un mesaj de eroare. Ce pot face pentru a rezolva problema?
Nu pot adauga decât un singur produs în coş. Ce fac greșit?
Ce sunt cookie-urile?
De ce e nevoie să am cookie-urile activate când folosesc zooplus?
Cum îmi setez browser-ul să accepte cookie-uri?

Firewall și certificate de securitate

Când încerc să plasez comanda, primesc următorul mesaj de eroare: coșul dumneavoastră de cumpărături a fost şters. Ce fac greșit?
Browser-ul meu web îmi arată că certificatul de securitate a expirat. De ce?
În timp ce plasam comanda, a apărut o eroare. Mi-ați primit comanda?

Informații generale despre browser-ele web

Setările memoriei cache a PC-ului cu diferite browsere web

 

JavaScript

 

De ce am nevoie de JavaScript?

 

Diverse

 

Chenarul exterior al site-ului nu este vizibil. De ce?

Comanda dumneavoastră

Există o valoare minimă sau maximă permisă a comenzii?
Pot grupa comenzi diferite?
Îmi pot schimba comanda după ce a fost plasată?
Îmi pot anula comanda?
Voi primi o confirmare a comenzii?
Voi fi informat în momentul în care îmi este expediată comanda?
Cum fac o comandă?
Câte colete voi primi?
Cum îmi pot urmări comanda?
Nu am primit toate produsele comandate. Ce trebuie să fac?
Am primit un produs defect. Ce trebuie să fac?
Am făcut comanda în urmă cu 5 zile lucrătoare și încă nu mi-au fost livrate produsele. Ce trebuie să fac în acest caz?
Mi-a fost livrat un articol greşit. Ce trebuie să fac?
Nu am primit factura în colet. Ce s-a întâmplat
Am primit o factură greșită. Ce pot face?

Livrare: Informații generale

Care sunt taxele de transport?
Cât timp durează livrarea?
Ce serviciu de curierat folosiți?
Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când îmi este livrată comanda?
Este posibil ca adresa de livrare să fie diferită de cea de facturare?
Pot alege o zi anume pentru a-mi fi livrată comanda?
Ce reprezintă iconița „data livrării”?
Care sunt statele în care se fac livrări?

Plată și securitate

Prin ce metode se poate efectua plata?
Am efectuat plata prin card de credit. Când îmi este retrasă suma din cont?
Am primit o notificare de plată, dar am plătit deja comanda. Ce pot face?
Am primit o notificare de plată, dar comanda a fost returnată parțial sau total. Ce trebuie să fac?

Retururi și înlocuiri

Care este adresa pentru retur?
Există o dată limită pentru retururi?
Trebuie să plătesc taxe de expediere pentru retururi?
Când și cum se rambursează taxele de expediere pentru retururi?
Produsul comandat nu se potriveşte. Îl pot returna?
De ce am primit o factură pentru un articol schimbat deși am efectuat plata la facturarea anterioară?

Cupoane și reduceri

Cum utilizez un cupon?
Pot utiliza mai multe cupoane per comandă?
Îmi pot preschimba cupoanele în numerar?
Pot cumpăra cupoane cadou la zooplus?

Fidelitate şi beneficii

Cum funcționează Programul de fidelitate zooplus?
Trebuie să mă înregistrez pentru Programul de fidelitate zooplus?
Cum câștig puncte zooplus?
Ce pot face cu punctele zooplus?
Pot preschimba punctele zooplus în numerar?
Pot cumula punctele zooplus de pe conturi de client diferite?
Cum pot ști câte puncte zooplus am acumulat?

 

 

Întrebări frecvente

 

Pe cine trebuie să contactez dacă am o întrebare specială în legătură cu un produs?
Dacă produsul dorit nu e disponibil momentan, îl mai pot comanda?
Cum pot fi informat despre ofertele speciale existente?
Cât timp sunt valabile ofertele speciale?
Mi-am uitat parola. Ce trebuie să fac?
Datele mele personale sunt în siguranță?
Există vreun magazin zooplus în apropierea domiciliului meu?

Informații de contact

Serviciul clienţi poate fi contactat prin e-mail folosind formularul online de contact

Când încerc să plasez comanda, primesc un mesaj de eroare. Ce pot să fac?

Vă rugăm să vă asigurați că browser-ul dumneavoastră acceptă cookie-uri. Dacă browser-ul nu acceptă cookie-uri, articolele nu pot fi salvate în coșul de cumpărături. Puteți afla cum să vă setați browser-ul să accepte cookie-uri dacă citiţi textul de mai jos.

Nu pot adăuga decât un singur produs în coș. Ce fac greșit?

Setați-vă browserul să accepte cookie-uri. Puteți afla cum să vă setați browser-ul să accepte cookie-uri dacă citiţi textul de mai jos.

Ce sunt cookie-urile?

Cookie-urile sunt o metodă alfanumerică de identificare, ele fiind transferate în computerul dumneavoastră prin browser-ul web. Folosirea acestora este o tehnică obișnuită de identificare pusă în practică de majoritatea magazinelor online. De exemplu, coşul virtual de cumpărături în care puteţi adăuga produsele pe care doriţi să le cumpăraţi nu ar putea fi salvat fără a utiliza cookie-uri.

De ce am nevoie de cookie-uri la zooplus?

Pe durata sesiunii de cumpărături la zooplus, vom transfera un cookie permanent pe hard drive-ul dumneavoastră. Acest lucru permite sistemului nostru să memoreze conținutul coșului dumneavoastră pe durata sesiunii de cumpărături. Acest cookie va fi salvat ca fișier pe computerul dumneavoastră și va rămâne acolo când închideţi browser-ul. Cookie-ul va putea fi citit la următoarea dumneavoastră vizită pe site. Fără acest cookie permanent, nu va fi posibil să adaugați produse în coş, prin urmare nu veţi putea face cumpărături la zooplus. Cookie-ul transferat de zooplus este folosit doar pentru memorarea produselor din coșul de cumpărături. Vă asigurăm că nicio altă informaţie legată de sesiunea dumneavoastră de cumpărături nu va fi stocată în baza noastră de date.

Cum îmi setez browser-ul să accepte cookie-uri?

PC

Microsoft Internet Explorer 6.0 pentru PC, Win 32

În partea de sus a browser-ului web, în Task Bar :

  1. Click Unelte, iar apoi click pe Opțiuni internet.
  2. Dați click pe Protecţia datelor tab.
  3. Setarea standard este Medie, aceasta permițând primirea de cookie-uri. Pentru a schimba această setare, folosiți cursorul pentru a alege setarea dorită. Dacă setarea dumneavoastră esteCustom, dați click pe Avansat și selectați Acceptare cookie-uri.
  4. Pentru setare manuală, dați click pe Editare din categoria Websites. În noua fereastră, scrieți www.zooplus.ro în câmpul Adresă website și dați click pe Acceptare. Închideți fereastra selectând Ok.
  5. Selectați Ok.

Mozilla 1.7 (sau variante mai avansate) pentru PC, Win 32

În partea de sus a browser-ului web, în Task Bar:

  1. Dați click pe Editare, iar apoi selectați Preferințe.
  2. Din fereastra Categorie selectați Protecţia datelor & Securitate și dați click pe eticheta Cookie-uri.
  3. Verificați ca opțiunea Permiteți site-urilor să seteze cookie-uri să fie selectată (setarea standard) sau puteți alege exact ce cookie-uri sunt acceptate sau nu, selectând celelalte opțiuni de gestionare a cookie-urilor.
  4. Selectați Ok.

Firewall și certificate de securitate

Când încerc să plasez comanda, primesc mesajul de eroare „Coşul dumneavoastră de cumpărături a fost şters”. Ce fac greşit?

Dacă folosiți un firewall, vă rugăm să vă asigurați că portul 443 pentru conexiunile SSL este deschis. Din cauza multitudinii și diversității de firewall-uri existente, zooplus nu vă poate oferi instrucțiuni detaliate pentru a vă seta firewall-ul. Prin urmare, vă rugăm să consultați instrucțiunile firewall-ului dumneavoastră. Daca sunteți în rețeaua unei companii, contactați administratorul de sistem pentru mai multe informații.

Ar trebui, totodată, să vă asigurați că aveți instalată pe computer cea mai recentă versiune a firewall-ului pe care îl utilizați.

Browser-ul meu web îmi arată că certificatul de securitate a expirat. De ce?

Datorită faptului că certificatele de securitate au o dată de expirare, setarea unei date calendaristice incorecte pe computerul dumneavoastră poate duce la imposibilitatea afișării paginilor SSL. Prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că ora și data sunt setate corect.

În timp ce plasam comanda, a apărut o eroare. Mi-ați primit comanda?

Vă rugăm să contactați Serviciul clienți dacă aveți orice fel de întrebări legate de statusul comenzii dumneavoastră sau de procesul de comandă.

Informații generale despre browserul web

Site-ul nostru ar trebui să fie complet vizibil în orice browser actualizat. Cu toate acestea, folosirea unei versiuni mai vechi a browser-ului poate uneori afecta structura și funcțiile site-ului. Datorită acestui fapt, vă recomandăm să vă instalați ultima versiune a browser-ului web utilizat.

Atenție: Schimbarea sau actualizarea browser-ului dumneavoastră se realizează pe propriul risc. zooplus nu este responsabil pentru niciun fel de probleme ce pot apărea în timpul instalării sau actualizării browser-ului pe computerul dumneavoastră.

Setarea memoriei cache pentru PC la diferite browsere web

Datorită faptului că website-ul nostru și, în special, magazinul online sunt actualizate des, vă sugerăm să vă setați adecvat memoria cache. Astfel, puteţi fi siguri că aveți acces permanent la cele mai noi oferte ale site-ului. Vă recomandăm setările descrise mai jos. Vom descrie cum se pot modifica aceste setări folosind anumite browsere ca exemple.

PC

Internet Explorer 6 (sau versiuni mai avansate) pentru PC

  1. Din meniul Instrumente selectați Opțiuni internet
  2. Tab-ul corespunzător pentru General ar trebui să fie selectat automat - la Fișiere temporare de internet, dați click pe Setări.
  3. La Verificați dacă sunt versiuni noi ale paginilor memorate, selectați La fiecare vizită a paginii
  4. Dați click pe Ok de două ori

Mozilla 1.7 pentru PC

  1. Selectați Editare și alegeți Preferințe
  2. Selectați Cache din categoria Avansat
  3. La Compară pagina din Cache cu pagina din rețea activați Întotdeauna
  4. Selectați Ok

Pentru orice alte browsere web, vă rugăm consultați instrucțiunile puse la dispoziție de acestea pentru setarea memoriei cache.

JavaScript

De ce am nevoie de JavaScript?

Puteți naviga pe site-ul zooplus şi fără Java sau JavaScript. Cu toate acestea, vă recomandăm să activați JavaScript pentru a vă putea bucura de toate avantajele site-ului. Mai jos veți găsi diferite metode de a activa JavaScript în browser-ul web al PC-ului dumneavoastră.

PC

Microsoft Internet Explorer PC

  1. În meniul Instrumente selectați Opțiuni internet
  2. Daţi click pe tab-ul Securitate
  3. Asigurați-vă că opțiunea Internet este selectată și apoi dați click pe Nivel personalizat
  4. În căsuța Setări selectați Activare Scripting Activ
  5. Dați click pe Ok de două ori

Mozilla 1.7 PC

  1. Din meniul Editare selectați Preferințe
  2. Selectați Avansat și alegeți Scripturi & Pluginuri
  3. Activare JavaScript pentru Navigator ar trebui să fie deja activat, dar, în caz că nu este, selectați Ok

Pentru setările altor browsere web, vă rugăm consultați secțiunea de ajutor a software-ului pentru activarea JavaScript.

Diverse

Chenarul exterior al site-ului nu este vizibil. De ce?

Site-ul zooplus este optimizat pentru versiunile Internet Explorer 6.0 și mai noi, Netscape versiunea 8 și mai noi și pentru Opera 6.0 și versiuni mai noi. Totodată, site-ul este optimizat pentru o rezoluție a monitorului de 1024x768 (vă rugăm să consultați secţiunea de ajutor a sistemului dumneavoastră de operare pentru a verifica setările curente de rezoluție).

Comanda dumneavoastră

Există o valoare maximă sau minimă permisă a comenzii?

Valoarea minimă a comenzii este de 99 lei (fără taxele de transport). Nu există o valoare maximă a comenzii, dar produsele noastre sunt disponibile numai în cantităţi obişnuite pentru uz casnic.

Oferim transport gratuit în România, pentru comenzi cu o valoare de minimum 149 lei. Comenzile cu o valoare mai mică de 149 lei presupun o taxă de transport de 14,90 lei, indiferent de numărul, mărimea sau greutatea coletelor. Pentru mai multe informații despre taxele de transport, vă rugăm click aici.

Pot grupa comenzi diferite?

Pentru ca începem foarte repede procesarea comenzii dumneavoastră în depozitul nostru, nu este posibil să grupați mai multe comenzi, odată ce au fost plasate. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Îmi pot schimba comanda dacă am plasat-o deja?

Odată ce plata online a fost finalizată, modificarea comenzii nu este posibilă. Singura excepție este cazul în care metoda de plată este transferul bancar, iar plata nu a fost confirmată încă în sistemul nostru. Doar în această situație mai este posibilă modificarea comenzii. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Îmi pot anula comanda?

Odată ce plata online a fost finalizată, anularea comenzii nu este posibilă. Singura excepție este cazul în care metoda de plată este transferul bancar, iar plata nu a fost confirmată încă în sistemul nostru. Doar în această situație mai este posibilă anularea comenzii. Vă mulțumim pentru înțelegere..

În astfel de cazuri, vă rugăm contactați Serviciul clienţi în cel mai scurt timp. Dacă ați efectuat deja plata prin card de credit, suma vă va fi restituită în momentul în care recepţionăm produsele returnate.

Voi primi o confirmare a comenzii?

Da. După ce comanda dumneavoastră a fost plasată și procesată, veți primi o confirmare a comenzii prin e-mail, în decurs de 1-2 ore.

Voi fi informat când mi-a fost expediată comanda?

Da. De îndată ce produsele comandate au părăsit depozitul nostru, veți primi o confirmare de expediere prin e-mail. Totodată, acest e-mail vă va informa în legătură cu numărul de colete pe care le veţi primi.

Cum fac o comandă?

Metoda prin care puteți face o comandă la zooplus este explicată în secțiunea Ajutor la cumpărare.

Câte colete voi primi?

Această informație va fi inclusă în confirmarea de expediere pe care o veți primi prin e-mail de îndată ce bunurile comandate au părăsit depozitul nostru.

Cum îmi pot urmări comanda?

Vă rugăm să contactați Serviciul clienți pentru a vă urmări comanda.

Mi-a fost livrată o comandă incompletă. Ce trebuie să fac?

Se poate întâmpla ca pachetele comandate să fie livrate în zile diferite. Vă rugăm să vă asigurați că ați primit toate coletele menționate în confirmarea de expediere. În cazul în care comanda livrată rămâne incompletă, vă rugăm să contactați Serviciul clienţi.

Am primit un produs defect. Ce trebuie să fac?

Vă rugăm contactați Serviciul clienți în cazul în care vă este livrat un produs defect.

Am făcut comanda acum 5 zile lucrătoare și încă nu mi-au fost livrate produsele. Ce ar trebui să fac?

Vom urmări pachetul dumneavoastră cu ajutorul partenerilor noștri de livrare și vă vom informa de locația acestuia. Vă rugăm contactați Serviciul clienţi .

Mi-a fost livrat un articol greșit. Ce trebuie să fac?

Vă rugăm contactați Serviciul clienți în cazul în care ați primit un articol greşit.

Nu am primit factura în colet. Ce s-a întâmplat?

Factura vă va fi trimisă în cel mai scurt timp. Vă rugăm contactați Serviciul clienți pentru a cere o copie a facturii.

Am primit o factură incorectă. Ce trebuie să fac?

Vă rugăm contactați Serviciul clienți în cazul în care ați primit o factură incorectă.

Livrare: Informații generale

Care sunt taxele de transport?

Oferim transport gratuit în România, pentru comenzi cu o valoare de minimum 149 lei. Comenzile sub această valoare presupun o taxă modică de transport de 14,90 lei, indiferent de numărul, mărimea sau greutatea pachetelor. Pentru mai multe informații despre taxele de transport, vă rugăm click aici.

Cât durează livrarea?

Comenzile sunt expediate din depozitul nostru de regulă în decurs de 24-48 de ore de la primirea lor. Transportul durează 3 zile, prin urmare curierul DPD va încerca livrarea la 3 zile lucrătoare după expedierea din depozit. În mod standard, curierul încearcă livrarea de 2 ori. Dacă destinatarul nu este acasă, curierul poate încerca să lase pachetul unui vecin. Alternativ, coletul poate fi ridicat de la unul dintre sediile DPD - destinatarul va fi informat asupra acestui lucru printr-o notificare scrisă.

Ce servicii de curierat folosiți?

Partenerul nostru de livrare pentru România este DPD.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când îmi este livrată comanda?

DPD va face livrarea fie direct către dumneavoastră, fie către persoane despre care se presupune pe baza circumstanțelor că sunt îndreptățite la preluarea coletelor. Aici intră înainte de toate persoanele prezente în încăperile destinatarului și/sau cele care dispun de împuternicire. În cazul în care curierul nu găsește pe nimeni, va lăsa o înștiințare. Această înștiințare va include numărul coletului și numărul de telefon al DPD. Destinatarul are la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a conveni cu DPD asupra unei alte zile pentru livrare. Dacă destinatarul nu este acasă, DPD depozitează cel mult 10 zile coletul și încearcă a doua oară livrarea.

Adresa de livrare poate fi diferită de cea de facturare?

Da. În procesul de finalizare a comenzii, veți avea posibilitatea să introduceți o adresă de facturare diferită de cea de livrare; cu toate acestea, factura propriu-zisă vă poate fi trimisă doar împreună cu pachetul comandat sau prin e-mail.

E posibil ca pachetul comandat să-mi fie expediat într-o anumită zi?

Din păcate, nu vă putem oferi în prezent informații exacte despre data expedierii sau livrării. Coletul este de regulă expediat în una-două zile lucrătoare de la data plasării comenzii. După expediere, durează aproximativ trei sau patru zile lucrătoare până ce coletul ajunge la dumneavoastră. Livrarea se face de obicei între orele 8 și 16.

Ce reprezintă iconița „Data livrării”?

Din păcate, articolul pe care doriți să-l comandați nu este momentan pe stoc. Dați click pe iconița „data livrării”, introduceți-vă adresa de e-mail și confirmați condițiile noastre de notificare. În momentul în care articolul redevine disponibil, veți fi automat notificat prin e-mail.

Care sunt statele în care se pot efectua livrări?

 

Livrăm în Regatul Unit (Anglia, Scoția, Ţara Galilor și Irlanda de Nord), cu excepția Insulelor Channel), Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Luxemburg, Ţările de Jos, Polonia, Spania, inclusiv Insulele Baleare, Suedia, Slovenia, Ungaria și România. Taxele de transport variază în funcție de ţară iar clienţii sunt sfătuiți să utilizeze magazinele online zooplus aferente zonei din care fac parte zooplus.ro și, respectiv, www.zooplus.com. Pentru mai multe informații legate de taxele de transport vă rugăm click aici.

Plată și securitate

Care sunt metodele de plată?

Plata pentru produsele achiziționate în magazinul zooplus.ro poate fi făcută prin card Visa sau Mastercard sau prin transfer bancar din orice cont bancar din UE. La finalizarea procesului de comandă veți putea selecta metoda de plată dorită.

Vă rugăm să includeți numărul de client sau numărul comenzii în momentul efectuării transferului bancar. Vă rugăm să virați suma datorată în următorul cont:

zooplus AG
UniCredit Bank S.A. (Agenția Grigore Mora)
IBAN: RO50BACX0000000734956001
SWIFT (BIC): BACXROBU
 

 

După efectuarea comenzii veți primi toate informațiile necesare într-un e-mail separat. Vă rugăm să includeți numărul facturii sau numărul comenzii în momentul efectuării transferului bancar.

Dacă folosiți ca metodă de plată transferul bancar expedierea comenzii va avea loc doar după ce suma datorată va fi virată în contul nostru. Suma trebuie virată în decurs de 7 zile de la plasarea comenzii, comanda fiind rezervată pentru dumneavoastră în acest interval de timp.
Dacă plata nu a fost efectuată în decurs de 7 zile, comanda va fi anulată automat. Vă rugăm să rețineți că transferul bancar poate dura, în funcție de bancă, între 2-4 zile lucrătoare. Vă rugăm să ne permiteți să vă trimitem un e-mail de reamintire înainte de expirarea intervalului.

Dacă aveți nevoie de informații suplimentare vă rugăm să contactați Serviciul clienți.

 

 

Metodele de plată pe care le oferim sunt complet securizate datorită standardelor noastre înalte de securitate. Toate datele dumneavoastră personale și detaliile cardului de credit sunt protejate prin criptare tehnică și un proces adițional de autorizare (atât la transferarea datelor, cât și la salvarea acestora pe serverele noastre).

 

Dacă plătesc prin card de credit, când are loc transferul propriu-zis al sumei ?

După ce coletul este expediat, vom transmite detaliile facturii dumneavoastră, în termen de două zile, către banca aferentă cardului de credit. Veți fi taxați conform exercițiului financiar personal.

Am primit o notificare de plată, dar am plătit deja comanda. Ce pot face pentru rezolvarea problemei?

Vom verifica datele. Vă rugăm să ne informați în legătură cu data exactă la care cardul de credit a fost debitat, contactând Serviciul clienţi .

Am primit o notificare de plată, dar produsele în discuție au fost returnate parțial sau total. Ce trebuie să fac pentru rezolvarea problemei?

Contul dumneavoastră nu poate fi creditat până nu primim produsele returnate, iar acest lucru poate dura câteva zile. Dacă aveți nelămuriri legate de statusul articolelor returnate sau al contului dumneavoastră, vă rugăm contactați Serviciul clienţi . Dacă aveți o confirmare poștală pentru produsele returnate, vă rugăm să o păstrați la îndemână.

Se poate efectua plata prin cec?

Nu. Din păcate, momentan, singurele metode de plată posibile sunt plata prin card de credit sau prin transfer bancar.

Retururi și înlocuiri

Care este adresa pentru retur?

Pentru informații în legătură cu adresa pentru retur, vă rugăm contactați Serviciul clienți pentru mai multe detalii. Vă rugăm completați formularul de retur ce se găsește în coletul dumneavoastră și includeţi-l în pachetul pe care îl returnați.

Există o dată limită pentru retururi?

Ca și client zooplus beneficiați de dreptul necondiționat de a anula contractul în decurs de 14 zile de la data livrării fără a fi obligați să vă precizați motivele. Pentru a vă încadra în această limită de timp, returnați pur și simplu bunurile achiziționate sau faceți o cerere de retur prin e-mail, în termen de 14 zile de la primirea coletelor. Dacă anularea este efectuată, plățile și/sau serviciile sunt restituite integral ambelor părți, inclusiv costurile bancare (ex: dobânda). Odată ce am primit bunurile returnate, contractul de cumpărare este anulat, iar suma plătită vă va fi restituită în decurs de 14 zile.

Va trebui să plătesc taxele de transport în cazul returnării?

Vă rugăm contactați Serviciul clienți în cazul în care doriți să returnați parțial sau total produsele primite. Vă rugăm să nu returnați colete fără taxele poştale adecvate. Din păcate, trebuie să vă solicităm ca returnarea bunurilor care nu sunt defecte sau greșite să fie realizată pe cheltuiala dumneavoastră, în funcție de valoarea comenzii. Vă rugăm contactați Serviciul clienți pentru mai multe informații. Veți găsi toate documentele necesare returnării, împreună cu factura, în coletul livrat.

Când și cum se restituie taxele de transport pentru retur?

Dacă bunurile primite sunt deteriorate, vă rugăm contactați zooplus pentru a vi se restitui integral suma platită. Produsele defecte sunt integral rambursabile, inclusiv taxele de livrare, retur, etc. Vă rugăm informați Serviciul clienți despre articolele defecte sau deteriorate în timpul transportului, în decurs de 2 zile de la primirea lor.

Restituirea taxelor de transport pentru retur este în concordanță cu taxele standard ale partenerilor noștri de livrare. Orice taxe pentru corespondenţă prioritară, poștă rapidă sau taxe de curierat nu pot fi restituite. Vă oferim serviciul de ridicare a coletelor de la domiciliu în cazul produselor dificil de transportat. Vă rugăm contactați Serviciul clienți pentru informații suplimentare.

Vă rugăm să ne informați despre taxele de transport pentru retur prin intermediul formularului online de contact pentru a vă putea restitui suma adecvată. Aceasta nu este întotdeauna declarată explicit pe colet.

Articolul comandat nu se potriveşte. Îl pot returna?

Da. zooplus vă oferă dreptul necondiționat de a anula contractul în decurs de 14 zile de la data livrării, fără a fi obligați să precizați motivele. Pentru a va încadra în această limită de timp, returnați pur și simplu bunurile achiziționate sau faceți o cerere de retur prin e-mail, în termen de 14 zile de la livrare. Toate produsele achiziționate online care nu vă satisfac pot fi returnate, cu achitarea taxelor de transport pentru retur.

De ce am primit o factură pentru un produs schimbat deși am plătit deja factura inițială?

La returnarea unui produs, contul dumneavoastră de client va fi creditat corespunzător. Cu toate acestea, restituirea plății va avea loc după ce primim bunurile returnate. Dacă ați plătit deja comanda inițială cu cardul de credit, nu veți fi taxat încă o dată. Vă rugăm să nu luați în considerare factura primită odată cu livrarea produsului schimbat.

Dacă prețul produsului primit ca înlocuire este mai avantajos decât cel al comenzii inițiale, diferența va fi restituită în contul dumneavoastră de client, putând fi astfel folosită pentru comenzi viitoare. Pentru mai multe informații în legătură cu contul dumneavoastră de client, vă rugăm contactați Serviciul clienţi.

Cupoane și reduceri

Cum utilizez un cupon?

Introduceţi codul în câmpul „Cupon” de pe pagina „Coșului de cumpărături” și daţi click pe butonul „utilizaţi”. Veți observa că valoarea cuponului este scăzută automat din suma totală și afișată ca economie pe pagina „Coș de cumpărături". Pentru a evita orice complicații, vă rugăm să vă asigurați că introduceți codul respectând exact ortografia și formatul acestuia. (ex: folosirea cratimelor doar dacă există în codul original al cuponului). Dacă nu găsiți locul pentru introducerea codului de cupon, este posibil să aveţi deja un cupon în coșul de cumpărături. Puteți şterge cuponul existent și introduce un nou cod de cupon în locul lui. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm citiți aici.

Pot utiliza mai multe cupoane la o singură comandă?

Acceptăm numai un cupon sau o reducere specială per comandă.

Îmi pot preschimba cupoanele în numerar?

Nu este posibil să vă preschimbați cupoanele în numerar sau să folosiți cupoane pentru comenzi anterioare.

Pot cumpăra cupoane cadou la zooplus?

Da. Puteţi achiziţiona cupoane cadou personalizate în valoare de 100, 150, 200 şi 300 lei.

Programe de avantaje și recompense

Cum funcționează Programul de fidelitate zooplus?

Programul de fidelitate zooplus este mijlocul prin care răsplătim loialitatea clienților noștri. Astfel puteţi avea un avantaj dublu atunci când achiziționați produse de pe site-ul zooplus: faceți economii cumpărând hrană și accesorii de calitate pentru animalele dumneavoastră de companie și totodată puteți preschimba punctele obținute în produse! Click aici pentru mai multe informații.

Trebuie să mă înregistrez în Programul de fidelitate zooplus?

Nu. Chiar din momentul în care s-a efectuat plata primei dumneavoastră comenzi, veți începe automat să acumulați puncte zooplus. Nu este necesară o înregistrare separată în Programul de fidelitate zooplus. Click aici pentru mai multe informații.

Cum pot câștiga puncte zooplus?

Pentru fiecare 5 lei cheltuiţi, veți primi automat un punct zooplus. Punctele vor fi adăugate în Contul dumneavoastră de recompense odată ce plata a fost complet efectuată și procesată. Pentru mai multe informații, vă rugăm click aici.

Ce pot face cu punctele zooplus?

Puteţi utiliza punctele zooplus în schimbul unor recompense foarte avantajoase – consultaţi produsele disponibile momentan ca recompenseaici.

Îmi pot preschimba punctele zooplus în numerar?

Nu. Punctele zooplus pot fi utilizate doar pentru produse din Programul de fidelitate zooplus şi nu pot fi preschimbate în numerar. Pentru mai multe detalii despre valoarea punctelor zooplus, vă rugăm să citiți Termenii și condițiile Programului de fidelitate zooplus .

Pot grupa puncte zooplus de pe conturi de client diferite?

Nu. Puteți utiliza puncte doar de pe un singur cont odată. Din acest motiv este important să comandați folosind mereu același cont de client. Punctele nu pot fi transferate de pe un cont de client pe altul.

Cum știu câte puncte zooplus am acumulat?

Puteți vizualiza online Contul dumneavoastră de recompense, în orice moment, logându-vă în myzooplus și selectând Contul dumneavoastră de recompense zooplus.

Întrebări frecvente

Selectarea și stocul produselor

Pe cine ar trebui să contactez dacă am o întrebare specială în legătură cu un produs?

Puteţi contacta Serviciul clienți folosind formularul online de contact. Veți primi un răspuns de la unul dintre specialiștii noștri în produse în cel mai scurt timp posibil.

Produsul pe care doresc să-l comand nu este disponibil momentan, pot totuşi să îl comand?

Dacă produsul dorit nu este momentan în stoc, vă vom anunţa de îndată ce acesta redevine disponibil. Dați click pe butonul „data livrării” care se află în partea dreaptă a produsului, introduceți-vă adresa de e-mail și confirmați condițiile noastre de notificare. În momentul în care produsul redevine disponibil, vă vom informa prin e-mail.

Cât timp sunt valabile ofertele speciale?

Ofertele speciale sunt în general valabile în limita stocului disponibil, deși prețurile de vânzare sunt supuse schimbării. Toate produsele (inclusiv cele din ofertele speciale) pot fi comandate în cantităţi nomale pentru uz casnic. Rar, pot exista situații în care cantitatea unor produse poate fi restricționată (de pildă, este posibil să puteţi comanda doar una sau două bucăţi din acelaşi produs) pentru a ne asigura că toți clienții au posibilitatea de a achiziţiona produsul respectiv.

Date personale

Mi-am uitat parola. Ce pot face?

Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail cu care v-aţi înregistrat la zooplus în câmpul pentru reamintirea parolei. Parola vă va fi expediată pe adresa dumneavoastră de e-mail în următoarele minute.

Atenție: Parola dumneavoastră curentă este salvată în baza noastră de date sub formă de cod criptat și nu vă poate fi comunicată prin telefon.

Datele mele personale sunt în siguranță?

Securitatea datelor dumneavoastră personale şi protecţia confidenţialităţii sunt prioritare pentru noi. Luăm toate măsurile de securitate necesare pentru a vă simţi în siguranță totală când vizitați zooplus.ro. Aceste măsuri se aplică atât în procesul de plată cât și tuturor datelor pe care le-ați pus la dispoziția noastră. Suntem dispuși să vă oferim mai multe informații în legătură cu standardele noastre ridicate de confidenţialitate & securitate, şi de aceea vă rugăm contactați Serviciul clienţi pentru informații suplimentare.

Există vreun magazin zooplus în apropierea casei mele?

zooplus este un magazin exclusiv online, neexistând niciun magazin fizic, însă suntem la dispoziţia dumneavoastră non-stop pe www.zooplus.ro.