Termeni și Condiții Generale de Afaceri

1. Domeniu de aplicare

Acești Termeni și Condiții Generale de Afaceri se aplică tuturor comenzilor și livrărilor între zooplus SE, Sonnenstrasse 15, 80331 München, Germania, (denumită în continuare: zooplus) și clienții săi prin intermediul magazinului online www.zooplus.ro.

2. Procesare comandă, încheiere contract, limită cantitate, revânzare comercială

1. Procesare comandă
  • zooplus oferă clienților săi o gamă bogată de produse destinate animalelor domestice. Dând click pe un produs sau pe numele produsului, clientul poate ajunge la pagina cu detaliile produsului, de ex. Detalii referitoare la modelul, mărimea sau aroma produsului. Produsul e plasat într-un coș de cumpărături virtual prin introducerea cantității dorite și dând click pe simbolul coșului de cumpărături.
  • Dând click pe butonul "coș de cumpărături" din colțul din dreapta sus a paginii magazinului online, clientul poate naviga la pagina de prezentare generală a coșului său de cumpărături și poate oricând verifica și dacă e cazul, efectua modificări în acesta.
  • În cazul în care clientul nu dorește să achiziționeze produse adiționale, poate trece la pasul următor dând click pe butonul "Plasare comandă". În această etapă, clienții înregistrați îți pot introduce numele de utilizator și parola pentru a utiliza automat informațiile salvate pentru comandă. Alternativ, clienții care nu au un cont zooplus, se pot înregistra acum sau pot opta pentru a continua cumpărăturile fără a-și crea un cont de client. În acest caz, clientul va trebui să-și introducă adresa și detaliile de facturare pe pagina următoare.
  • Apăsând din nou pe butonul "continuă", clientul va fi redirecționat către pagina "Previzualizare" care este ultima etapă în plasarea comenzii. Aici clientul va putea vizualiza sumarul comenzii sale, costul total (inclusiv TVA-ul) precum și informații asupra serviciului și costurilor de transport.
  • Comanda se înregistrează apăsând pe butonul "Plasați comanda". Acest lucru înseamnă că o ofertă fermă a fost făcută.
  • zooplus nu percepe nicio taxă pentru utilizarea sistemelor de comunicare la distanță, dar clientul poate suporta costurile obișnuite asociate cu utilizarea acestor servicii față de terți (de exemplu, operatorul de telefonie mobilă, furnizorul de internet).

2. Încheierea contractului

a) Produsele oferite în magazin sunt vândute exclusiv persoanelor non-comerciale, adică numai consumatorilor care încheie tranzacția în scopuri ce nu pot fi atribuite activității lor comerciale sau profesionale independente. Prin urmare, ofertele care apar pe site-ul nostru www.zooplus.ro nu sunt destinate companiilor. Companiile sunt persoane juridice sau fizice autorizate, parteneriate cu capacitate juridică care, la încheierea unei tranzacții juridice, acționează în exercitarea activității lor comerciale sau profesionale independente.

b) Imaginile gamei de produse din magazinul online sunt doar ilustrații și nu constituie oferte obligatorii de vânzare. Clientul se obligă la încheierea contractului de cumpărare dând click pe iconița "Plasați comanda". Clientul va primi o confirmare automată a recepționării comenzii prin e-mail (confirmare comandă). Aceasta nu reprezintă acceptarea ofertei. Contractul cu zooplus este încheiat în momentul în care zooplus efectuează livrarea către client, confirmând expedierea printr-un e-mail (confirmare expediere).

c) Fără a aduce atingere prevederilor de la punctul 2.2.b., în cazul în care clientul alege să plătească în avans, contractul se încheie în momentul în care zooplus trimite informațiile de plată. Aceste informații de plată vor fi trimise clientului în termen de 24 de ore de la trimiterea comenzii. Confirmarea comenzii nu constituie informații de plată. În cazul plății în avans, valoarea facturii este datorată la primirea informațiilor de plată și trebuie plătită în termen de 7 zile de la primire prin transfer bancar într-unul dintre conturile enumerate la punctul 8.1.b. Primirea valorii facturii în contul nostru este decisivă pentru respectarea termenului de plată. În cazul în care, după 7 zile, nu se înregistrează nicio plată în unul dintre conturile menționate la punctul 8.1.b., comanda clientului va fi anulată automat.

d) Contractul este în limba engleză.

3. Textul contractului

Salvăm textul contractului până la procesarea integrală a comenzii, dupa care va fi arhivat pentru stocare în conformitate cu legislația fiscală și comercială. La primirea comenzii de către zooplus, cumpărătorul va primi un e-mail separat de confirmare de la zooplus care include conținutul esențial al contractului, inclusiv Termenii și Condițiile Generale valabile la momentul încheierii contractului. Dacă pierdeți documentele legate de comenzile dvs., vă rugăm să ne contactați. Vom fi bucuroși să vă trimitem o copie a datelor comenzii dvs.

4. Limita de cantitate, valoarea maximă a comenzii, revânzare comercială

Produsele prezentate sunt vândute în cantități normale pentru uz domestic și doar persoanelor majore. Valoarea maximă a comenzii este de 9500 lei per comandă. Revânzarea comercială a mărfurilor nu este permisă. zooplus își rezervă dreptul de a nu accepta oferte contractuale care par a fi efectuate în scopul revânzării comerciale a produselor.

3. Prețuri și costuri de transport

Toate prețurile includ TVA-ul statuar și alte elemente de preț și nu includ costurile de transport.

Vă rugăm să consultați informațiile referitoare la costurile de transport pentru țara de livrare.

În cazul în care comandați produse de la zooplus pentru livrare în afara UE, este posibil să fiți supus impozitelor și taxelor de import care vor fi percepute odată ce coletul ajunge la destinația specificată. Orice taxe suplimentare pentru vămuire trebuie suportate de dvs.; nu avem control asupra acestor taxe. Reglementările vamale variază foarte mult de la o țară la alta, așa că ar trebui să contactați biroul vamal local pentru mai multe informații.

4. Livrare

Dacă nu se specifică altfel în ofertă sau în detaliile produsului, livrarea are loc în 2 până la 4 zile lucrătoare. Termenul de livrare începe din ziua următoare încheierii contractului, cu excepția plății în avans: aici termenul începe din ziua următoare emiterii ordinului de plată. În cazul în care ultima zi a termenului cade într-o sâmbătă, duminică sau într-o sărbătoare legală recunoscută de stat la locul de livrare, termenul se prelungește automat până în următoarea zi lucrătoare. Informații despre condițiile de livrare și transport sunt disponibile aici.

În cazul în care nu sunt pe stoc toate articolele din comandă, zooplus are dreptul să efectueze o livrare parțială, dacă se consideră a fi o soluție rezonabilă pentru client.

În cazul în care zooplus nu poate livra produsele comandate pentru că nu a fost aprovizionat de proprii furnizori, fără vina zooplus, zooplus se poate retrage din contract. Într-o asemenea situație, zooplus va informa imediat clientul și îi va propune un produs similar. Dacă nu este disponibil un produs similar, sau dacă clientul nu dorește acel produs, zooplus îi va rambursa clientului în cel mai scurt timp, plățile efectuate. Livrările sunt scutite de taxe vamale în interiorul UE. În cazul livrărilor în țări din afara UE, taxele vamale, impozitele și alte taxe care se pot aplica sunt suportate de către client.

În cazul în care produsele sunt deteriorate în cursul transportului, trebuie contact serviciul de relații clienți zooplus în cel mai scurt timp posibil. Drept consecință, zooplus va avea opțiunea de a înainta o plângere la transportator sau la compania de asigurare a transportului referitor la deteriorare. Dacă clientul nu va notifica în legătură cu deteriorarea în timpul transportului, acest lucru nu va avea nici un efect asupra drepturilor de garanție legale ale clientului.

Pentru a onora comenzile clienților, zooplus trebuie să transmită adresa de e-mail a clientului și, dacă este disponibil, un număr de telefon de contact către compania de livrare autorizată să livreze mărfurile. Aceasta face parte din contractul cu zooplus. Clientul nu are dreptul de a se opune. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați pagina noastră privind Protecția datelor.

5. Dreptul de proprietate

Produsele rămân în proprietatea zooplus până la achitarea lor completă. Înainte de schimbarea proprietarului, gajarea, transferul de proprietate cu titlu de garanție, prelucrarea sau reproiectarea nu sunt permise fără aprobarea zooplus.

6. Dreptul de retragere

Consumatorii au dreptul legal de retragere la încheierea unui contract de vânzare la distanță. zooplus furnizează următoarele informații în conformitate cu modelul legal. Un consumator este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică în scopuri care nu sunt predominant comerciale sau independente. În cazul în care clienții au întrebări suplimentare despre anulări, pot contacta serviciul clienți zooplus.

Informații privind exercitarea dreptului de retragere

Exercitarea dreptului de retragere

Dreptul de retragere

Aveți dreptul să vă retrageți din contract în termen de paisprezece zile, fără indicarea vreunui motiv. Perioada de retragere expiră după paisprezece zile și începe din ziua în care dumneavoastră sau un terț, altul decât transportatorul, ați intrat în posesia bunurilor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați (zooplus SE, Customer Services Sonnenstrasse 15, 80331 Munich, Germany, telefon 0317 801 264, email service@zooplus.ro). despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau prin e-mail). 

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării (cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Procesul de retur

Pentru returnarea ușoară și fără costuri, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți și să ne transmiteți numărul comenzii și numele produsului pe care doriți să îl returnați:

Telefon: 031 780 12 64, de luni până vineri între orele 8:00-18:00

Formular de contact

Vă rugăm să nu trimiteți produsele prin colet cu plată ramburs. Pentru returnarea produselor vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii clienți (telefon 0317 801 264, email service@zooplus.ro) pentru ca noi să organizăm ridicarea coletelor. 

Noi suportăm costurile de returnare a bunurilor. Sunteți răspunzător doar pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din manipularea diferită decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

Sfârșitul politicii de anulare

Exceptări de la dreptul de retragere

Dreptul de retragere nu se aplică în cazul livrării de bunuri,

  • care nu sunt pre-produse, iar o selecție sau determinare din partea consumatorului sunt autoritative pentru producerea lor sau bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid,
  • bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator,
  • bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

7. Garanție și responsabilitate

Se aplică prevederile legale de garanție.

Hrana pentru dietă veterinară trebuie utilizată doar la recomandarea medicului veterinar și sub controlarea regulată de către acesta. Pe perioada folosirii unui aliment de dietă, trebuie efectuate vizite regulate la medicul veterinar (la fiecare 6 luni) pentru consultații, iar în cazul în care condiția animalului de companie se înrăutățește, veterinarul trebuie consultat imediat. zooplus nu este responsabil de consecințele utilizării neadecvate a alimentelor terapeutice sau a utilizării nenecesare.

Medicamentele trebuie utilizate numai conform recomandărilor și sub supravegherea regulată a medicului veterinar. Medicul veterinar trebuie consultat în mod regulat în timpul utilizării pentru controale și imediat dacă starea de sănătate a animalului de companie se deteriorează. zooplus nu își asumă nicio responsabilitate pentru consecințele utilizării necorespunzătoare sau nedeclarate din punct de vedere medical a medicamentelor.

8. Modalități de plată, cupoane și facturi

Modalități de plată

1. Modalități de plată

Plata pentru produsele achiziționate în magazinul zooplus.ro poate fi făcută prin ramburs la livrare, card bancar Visa și Mastercard, prin transfer bancar sau prin Apple Pay. La finalizarea procesului de comandă veți putea selecta metoda de plată dorită. zooplus își rezervă dreptul de a accepta doar anumite metode de plată în funcție de caz și de modalitatea de livrare aleasă de client. Plata prin trimitere de cecuri sau numerar (prin poșta) nu este posibilă.

1. Plata ramburs (numerar) la livrare


2. Plata prin card bancar

În cazul plății prin card bancar, sumele sunt debitate într-o săptămână după expedierea bunurilor (sunt acceptate cardurile Visa și MasterCard).


3. Plata prin transfer bancar

Vă rugăm să luați în considerare următoarele informații când alegeți plata prin transfer bancar:

În cazul plății în avans, expedierea bunurilor are loc doar după ce plata este înregistrată în contul nostru. Plata trebuie să fie confirmată în 7 zile de la plasarea comenzii. Acesta este timpul de rezervare a unei comenzi. Dacă plata nu este confirmată în 7 zile, comanda dumneavoastră va fi anulată automat. Vă rugăm să luați în considerare faptul că poate dura 1-2 zile pentru confirmarea unui transfer bancar. De aceea vă vom trimite un mesaj de reamintire înainte de termenul limită.

Mai multe informații despre transferul bancar găsiți în secțiunea Ajutor.

  • Când efectuați plata vă rugăm să indicați numărul comenzii sau numărul facturii.
  • Vă rugăm să transferați suma întreagă în următorul cont:

zooplus SE

UniCredit Bank S.A. (Agenția Grigore Mora)

IBAN: RO50BACX0000000734956001

SWIFT (BIC): BACXROBU

  • Atenție: Pentru un transfer bancar standard în UE se aplică taxele bancare uzuale pentru transferuri domestice. Pentru un virament bancar standard în cadrul UE trebuie să menționați codurile IBAN și BIC ale beneficiarului. Taxele pentru alte tipuri de transferuri internaționale nu sunt acoperite de zooplus.


4. NOU: Plata cu Apple Pay

Apple Pay este disponibilă ca metodă de plată pentru dispozitivele iOS în aplicația noastră și în versiunea de mobil a magazinului nostru. Poți selecta această metodă de plată în momentul plasării comenzii. Este accesibilă prin Safari și poți plăti folosind un card de plată asociat. Plătești direct prin intermediul contului tău Apple. Când plasezi comanda, vei fi redirecționat către Apple pentru a autoriza plata aferentă comenzii. De îndată ce primim informațiile despre autorizare, începe procesul de expediere - în funcție de timpii de expediere indicați.

În funcție de metoda de plată aleasă în Apple Pay, se va debita suma efectivă facturată, scăzând eventualele reduceri, vouchere etc., imediat după efectuarea expedierii.

2. Cupoane

Când utilizaţi un cupon / cod de voucher, vă rugăm să luaţi în considerare condiţiile specifice, cum ar fi cantitatea minimă comandată, valabilitate etc. Informațiile relevante pot fi găsite pe vouchere. 


3. Facturi

zooplus are dreptul de a trimite factura clientului în format electronic. Facturile electronice vor fi trimise clientului prin e-mail, în format PDF. Taxa de vânzare facturată nu dă dreptul clientului la o deducere a taxei aferente.

9. Protecția datelor

zooplus acordă importanță maximă protecției datelor clienților săi. Informații despre Protecția datelor găsiți aici.

10. Marketing & Comunicare comercială

În cazul în care clientul încheie un contract pentru achiziționarea unui produs sau serviciu cu zooplus și îi furnizează adresa de e-mail, zooplus poate folosi această adresă de e-mail pentru publicitate directă pentru bunuri sau servicii similare.

Clientul are dreptul de a se opune în orice moment utilizării adresei de e-mail în acest scop, fără a suporta alte costuri decât costurile obișnuite de internet (de exemplu cu furnizorul propriu de internet). În acest scop, fiecare e-mail conține un link de dezabonare. În mod alternativ, obiecția poate fi declarată în orice moment prin e-mail la service@zooplus.ro

11. Identitatea partenerului contractant

zooplus SE

Sonnenstraße 15 80331 München

reprezentat prin:

Geoffroy Lefebvre

Andreas Maueröder

Președintele consiliului de supraveghere:

Stefan Goetz

Sediul social: München

Amtsgericht München, HRB 273759

Cod TVA german: DE 200 164 421

Cod TVA românesc: RO30866743

Tel: 0317 801 264 (L - V, 8:00 - 18:00)

E-Mail: service@zooplus.ro

Munich Local Court ("Amtsgericht"), HRB 273759 VAT ID No. DE 200 164 421

12. zooplus Relax

1. General

zooplus Relax (denumit în continuare: abonament) permite clienților înregistrați să plaseze comenzi automate, pentru articole eligibile pentru abonament la intervale regulate de timp, fără a fi nevoie de comenzi manuale repetate. Articolele promoționale temporare sunt excluse din abonament.

Articolele eligibile pentru abonament care fac parte dintr-o comandă confirmată sau finalizată pot fi convertite în zooplus Relax în contul tău de client „my zooplus”, la secțiunea „Comenzile mele”.

Fiecare comandă automată plasată cu acest abonament constituie o ofertă obligatorie pentru zooplus de a încheia un contract de vânzare. Contractul cu zooplus este încheiat numai atunci când zooplus expediază clientului articolul comandat și confirmă expedierea către client printr-un alt e-mail (confirmare de expediere) în termen de cinci zile lucrătoare de la primirea comenzii automate. În cazul în care clientul nu primește confirmarea de expediere în termenul menționat mai sus, contractul cu zooplus nu intră în vigoare.

Înainte ca o comandă automată să fie procesată, zooplus va trimite clientului un e-mail de reamintire, care îi va permite acestuia să anuleze sau să modifice comanda.

2. Reducerea aferentă abonamentului zooplus Relax

Cu abonamentul zooplus Relax beneficiezi de o reducere la prețul standard actual al anumitor articole. Informații despre valoarea reducerii și articolele eligibile pentru abonament pot fi găsite pe pagina cu Întrebări frecvente despre zooplus Relax. Reducerea pe care o primește clientul este reducerea în vigoare pentru produsele incluse în abonament în momentul procesării comenzii. Anumite detalii despre abonament și produse (inclusiv prețul, reducerea și disponibilitatea) se pot schimba în timp. Fiecare comandă este supusă detaliilor abonamentului și produselor care se aplică în prezent. zooplus își rezervă, prin urmare, dreptul de a modifica reducerea pentru abonament în orice moment. Reducerea pentru abonament nu poate fi combinată cu alte reduceri.

3. Disponibilitatea produselor

Dacă un articol comandat nu este disponibil la data de livrare programată, comanda pentru acest articol va fi anulată automat.

4. Durata, modificările și rezilierea abonamentului

Abonamentul nu are un termen minim. Intervalele de livrare pot fi alese liber în săptămâni, dar trebuie să fie de minimum trei (3) și maximum douăsprezece (12) săptămâni. Modificările, întreruperea și anularea abonamentului sunt posibile în orice moment în contul de client la secțiunea „zooplus Relax”. zooplus poate modifica oricând acești Termeni și condiții pentru zooplus Relax prin publicarea Termenilor și condițiilor modificate pe site-ul zooplus.ro și prin notificarea prealabilă a clientului în cazul unor modificări semnificative. Prin continuarea abonamentului zooplus Relax, clientul este de acord cu aceste modificări. În cazul în care clientul nu este de acord cu nicio modificare a acestor Termeni și condiții, acesta trebuie să anuleze abonamentul. Mai multe informații despre cum se poate anula un abonament pot fi găsite aici. zooplus are dreptul de a anula un abonament în scris în orice moment, fără a indica un motiv pentru aceasta.

5. Metode de plată

Articolele comandate ca parte a serviciului de abonament pot fi plătite numai cu cardul bancar. Condiția prealabilă pentru plata cu card bancar este ca datele din contul clientului să fie actualizate și complete.

6. Altele

În cazul în care oricare dintre prevederile acestor Termeni & condiții, așa cum sunt prezentate în versiunea actuală valabilă, se consideră nulă, invalidă sau, din orice motiv, inaplicabilă, valabilitatea și aplicabilitatea celorlalți Termeni și condiții și ale celorlalte prevederi nu vor fi afectate de acestea.

13. zooPuncte - programul de puncte bonus zooplus

La înregistrarea clientului și crearea unui cont „my zooplus”, precum și la prima comandă, clientul primește automat dreptul de a participa gratuit la programul de fidelitate zooplus și de a colecta zooPuncte. Detalii despre condițiile de participare pot fi găsite aici.

zooplus va folosi adresa de e-mail specificată în contul „my zooplus”, pentru a informa clientul cu privire la zooPunctele sale. Clientul are dreptul de a revoca oricând utilizarea acestei adrese de e-mail fără a suporta alte costuri, cu excepția costurilor obișnuite de internet (de ex. cu furnizorul propriu de internet).

14. Soluționarea online a litigiilor

Părţile Contractului de vânzare-cumpărare vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului.

În cazul în care acest lucru nu este posibil, consumatorul are posibilitatea de a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.ro.

15. Considerații finale

Dacă oricare mențiune din Termenii și codițiile prezentate e sau devine invalidă sau inaplicabilă, validitatea și aplicabilitatea celorlalte mențiuni din Termeni și condiții nu vor fi afectate. Legislația germană se aplică cu excluderea Convenției Națiunilor Unite referitoare la Contractele pentru vânzarea internațională de bunuri (CISG). Această alegere de drept se aplică doar în măsura în care protecția acordată nu este retrasă prin legile statului în care clientul își are domiciliul în momentul plasării comenzii.

16. Versiune printată a Termenilor și condițiilor generale de afaceri

Pentru a vedea o versiune potrivită pentru imprimare a acestor Termeni și Condiții Generale de Afaceri, dați clic pe pictograma imprimantei din partea de sus a paginii, în colțul din dreapta sus. Alternativ, pentru a salva o copie pe dispozitiv, puteți da clic pe pictograma PDF.

Pentru a deschide termenii și condițiile noastre sub formă de fișier PDF, aveți nevoie de Adobe Reader, pe care îl puteți descărca gratuit AICI.

Versiune actualizată la data de 17 ianuarie 2024.