Termeni şi condiţii

Descarcă PDF | Printare


1. Domeniu de aplicare

Termeni și condițiile generale se aplică la toate comenzile și livrările dintre zooplus AG, Sonnenstraße 15, D-80331 Munchen (denumit în continuare: zooplus) și clienții săi prin intermediul magazinului online www.zooplus.ro.

2. Procesare comandă, încheierea contractului, limita de cantitate

  1. Procesare comandă

    • zooplus oferă clienților săi o gamă bogată de produse destinate animalelor domestice. Dând click pe un produs sau pe numele produsului, clientul poate ajunge la pagina cu detaliile produsului, de ex. Detalii referitoare la modelul,mărimea sau aroma produsului. Produsul e plasat într-un coș de cumpărături virtual prin introducerea cantității dorite și dând click pe simbolul coșului de cumpărături.
    • Dând click pe butonul "coș de cumpărături" din colțul din dreapta sus a paginii magazinului online, clientul poate naviga la pagina de prezentare generală a coșului său de cumpărături și poate oricând verifica și dacă e cazul, efectua modificări în acesta.
    • În cazul în care clientul nu dorește să achiziționeze produse adiționale, poate trece la pasul urnător dând click pe butonul "Plasare comandă". În această etapă, clienții înregistrați se pot conecta la contul lor utilicând numele de utilizator și parola cu care s-au înregistrat. Clienții care nu au un cont zooplus, se pot înregistra acum sau pot opta pentru a continua cumpărăturile fără a-și crea un cont de client. În acest caz, clientul va trebui să-și introducă adresa și detaliile de facturare pe pagina următoare.
    • Apăsând din nou pe butonul "continuă", clientul va fi redirecționat către pagina "Previzualizare" care este ultima etapă în plasarea comenzii. Aici clientul va putea vizualiza sumarul comenzii sale, costul total (inclusiv TVA-ul) precum și informații asupra serviciului și costurilor de transport.
    • Comanda se înregistrează apăsând pe butonul "Plasați comanda". Acest lucru înseamnă că o ofertă fermă a fost făcută.
  2. Încheierea contractului

    Imaginile gamei de produse din magazinul online sunt doar ilustrații și nu constituie oferte obligatorii de vânzare. Clientul se obligă la încheierea contractului de cumpărare dând clic pe iconița "Plasați comanda" din ultima etapă a plasării unei comenzi. Clientul va primi confirmarea recepționării comenzii prin e-mail (confirmare comandă). Aceasta nu reprezintă acceptarea ofertei. Contractul cu zooplus este încheiat în momentul în care zooplus acceptă oferta clientului și efectuează livrarea, confirmând expedierea printr-un al doilea e-mail (confirmare expediere).

  3. Încheierea contractului în cazul plății în avans (transfer bancar)

    Când metoda de plată aleasă este plata în avans (transferul bancar), în acest caz contractul se consideră finalizat odată cu trimiterea de către zooplus a detaliilor ce vizează plata. Aceste informații vor fi trimise clientului în maximum 24 de ore de la plasarea comenzii. Confirmarea comenzii nu conține informațiile legate de plată. Plata trebuie efectuată în 7 zile de la primirea e-mail-ului cu informațiile despre plată și trebuie virată în contul specificat la punctul 8.3 de mai jos. Termenul se consideră respectat dacă, în acest interval de 7 zile, plata este recepționată în contul nostru. Dacă, după 7 zile, se constată că plata nu a fost efectuată, comanda este anulată automat.

  4. Limita de cantitate

    Produsele prezentate sunt vândute în cantități normale pentru uz domestic și doar persoanelor care au vârsta acceptată pentru a intra în tranzacții legale.

3. Prețuri și costuri de transport

  1. Prețuri

    Toate prețurile includ valoarea TVA corespunzătoare și alte elemente de preț și trebuie luată în considerare și taxa de transport ce poate fi aplicată.

  2. Taxa de livrare

    zooplus efectuează livrări pentru comenzi cu o valoare minimă de 99 lei (fără taxă de transport). În România, livrarea este gratuită pentru comenzi cu o valoare mai mare de 149 lei. În cazul comenzilor cu o valoare mai mică de 149 lei, se taxează un cost fix de transport de 14,90 lei pentru fiecare comandă. Clienții nu vor achita costuri adiționale de transport dacă o livrare este divizată în mai multe colete din motive tehnice sau logistice.

4. Livrare

În alte țări decât Republica Federală Germană, zooplus efectuează livrări doar către consumatori.

Dacă nu există nici o altă mențiune în ofertă, perioada de livrare este între 3-5 zile lucrătoare de la data expedierii din depozit. Informații despre condițiile de livrare și expediere sunt disponibile aici.

În cazul în care zooplus nu poate livra produsele comandate deoarece chiar zooplus nu a fost aprovizionat de proprii furnizori, fără vina zooplus, zooplus se poate retrage din contract. Într-o asemenea situație, zooplus va informa imediat clientul și îi va propune un produs similar. Dacă nu este disponibil un produs similar, sau dacă clientul nu dorește acel produs, zooplus îi va rambursa clientului în cel mai scurt timp, plățile efectuate.

Livrările nu includ taxe vamale în UE.

În cazul în care produsele sunt deteriorate în cursul transportului, trebuie contact serviciul de relații clienți zooplus în cel mai scurt timp posibil. Drept consecință, zooplus va avea opțiunea de a înainta o plângere la transportator sau la compania de asigurare a transportului referitor la deteriorare. Dacă clientul nu va notifica în legătură cu deteriorarea în timpul transportului, acest lucru nu va avea nici un efect asupra drepturilor de garanție legale ale clientului.

Pentru a livra comenzile primite în mod optim, zooplus transmite adresa de e-mail și numărul de telefon al clientului (dacă este oferit) către compania de transport aferentă. Această transmitere este o parte obligatorie a relației contractuale cu zooplus. De aceea, clienții nu au dreptul de a alege sau obiecta în acest sens.

5. Dreptul de proprietate

Produsele rămân în proprietatea zooplus până la achitarea lor completă. Înainte de schimbarea proprietarului, gajarea, transferul de proprietate cu titlu de garanție, prelucrarea sau reproiectarea nu sunt permise fără aprobarea zooplus.

6. Dreptul de retragere

Clienții care sunt consumatori au dreptul de a se retrage în termen de 14 zile. Un consumator este orice persoană fizică care participă la o tranzacție legală pentru un scop care nu poate fi conectat cu activitatea lui profesională comercială sau independentă. Următoarele regulamente se aplică dreptului de anulare și excluderii dreptului de anulare. În cazul în care clienții au întrebări suplimentare despre anulări, ei pot contacta serviciul clienți zooplus.

Informații privind exercitarea dreptului de retragere

Informații privind exercitarea dreptului de retragere

Dreptul de retragere

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului bun.

Pentru a vă exercita dreptul de anulare trebuie să ne anunțați (zooplus AG, Sonnenstr. 15, 80331 München, Deutschland, service@zooplus.ro). Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau printr-un e-mail). În acest scop, puteți folosi Model-Formular de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării (cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați bunurile , fără întârzieri nejustificate și în orice caz în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea.

zooplus AG c/o Dirks Consumer Logistics
Skalski-Logistic Park Wroclawska 36 Street
55-020 Zorawina (Wojkowice)
Poland

Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Vom suporta costul returnării bunurilor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Sfârșitul politicii de anulare

Exceptări de la dreptul de retragere

Dreptul de retragere nu se aplică în cazul livrării de bunuri,

  • care nu sunt pre-produse, iar o selecție sau determinare din partea consumatorului sunt autoritative pentru producerea lor sau bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; bunuri care sunt susceptibile a se deteriorasau a se perima rapid,
  • bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator,
  • bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

7. Garanție și responsabilitate

Se aplică prevederile legale de garanție.

Hrana medicinală trebuie utilizată doar la recomandarea medicului veterinar și sub controlarea regulată de către acesta. Pe perioada folosirii unui aliment de dietă, trebuie efectuate vizite regulate la medicul veterinar (la fiecare 6 luni) pentru consultații, iar în cazul în care condiția animalului de companie se înrăutățește, veterinarul trebuie consultat imediat. Zooplus nu este responsabil de consecințele utilizării neadecvate a alimentelor terapeutice sau a utilizării nenecesare.

8. Modalități de plată și cupoane

  1. Modalități de plată

    Plata pentru produsele achiziționate în magazinul zooplus.ro poate fi făcută prin card de credit Visa sau Mastercard sau prin transfer bancar. La finalizarea procesului de comandă veți putea selecta metoda de plată dorită. zooplus își rezervă dreptul de a accepta doar anumite metode de plată în funcție de caz și de modalitatea de livrare aleasă de client. Plata prin trimitere de cecuri sau numerar (prin poșta) nu este posibilă.

  2. Plata prin card de credit

    În cazul plății prin card de credit, sumele sunt debitate într-o săptămână după expedierea bunurilor (sunt acceptate cardurile Visa și MasterCard).

  3. Plata prin transfer bancar

    În cazul în care doriți să achitați prin transfer bancar, suma datorată trebuie virată în contul de mai jos în termen de 7 zile de la primirea confirmării comenzii. Vă rugăm să includeți numărul de client sau numărul comenzii în momentul efectuării transferului bancar. Vă rugăm să virați suma datorată în următorul cont:

    zooplus AG
    UniCredit Bank S.A. (Agenția Grigore Mora)
    IBAN: RO50BACX0000000734956001
    SWIFT (BIC): BACXROBU

    Mai multe informații despre transferul bancar găsiți în secțiunea Ajutor.

  4. Cupoane

    Când utilizaţi un cupon vă rugăm să luaţi în considerare condiţiile specifice cum ar fi cantitatea minimă comandată, valabilitate etc. Puteţi utiliza un singur cupon sau o singură reducere per comandă. Toate cupoanele trebuie utilizate la momentul comenzii; rambursarea ulterioară sau substituirea cu numerar nu este posibilă. Revânzarea cuponului nu este permisă.

9. Protecția datelor

zooplus acordă importanță maximă protecției datelor clienților săi . Informații despre Protecția datelor găsiți aici.

10. Operator magazin online

zooplus AG
Sonnenstraße 15 80331 München
reprezentat prin:
Andrea Skersies
Dr. Cornelius Patt
Andreas Grandinger

Președintele consiliului de supraveghere:
Christian Stahl
Sediul social: München
Amtsgericht München, HRB 125080
Cod TVA german: DE 200 164 421
Cod TVA românesc: RO30866743

11. Considerații finale

Dacă oricare mențiune din Termenii și codițiile prezentate e sau devine invalidă sau inaplicabilă, validitatea și aplicabilitatea celorlalte mențiuni din Termeni și condiții nu vor fi afectate. Legislația germană se aplică cu excluderea Convenției Națiunilor Unite referitoare la Contractele pentru vânzarea internațională de bunuri(CISG). Această alegere de drept se aplică doar în măsura în care protecția acordată nu este retrasă prin legile statului în care clientul își are domiciliul în momentul plasării comenzii.

12. Versiune printată a Termenilor și condițiilor generale

Dând click pe "Versiune printată a Termenilor și condițiilor generale" clientul are opțiunea de a vizualiza o versiune potrivită pentru imprimare a Termenilor și condițiilor generale. O asemenea versiune poate fi printată sau salvată local pe un dispozitiv.

Statusul acestor Termenii și condiții generale: 8 Septembrie 2015