Coșul dumneavoastră

Coşul dumneavoastră este gol!

Livrare gratis la comenzi de minimum 199 LEI*

Intrebări frecvente

Plasare și procesare comenzi

Cum procesați comenzile?
Pot modifica sau anula comanda după ce am plasat-o ?
Există o valoare minimă sau maximă a comenzii ?
Pot să combin mai multe comenzi?
Trimiteți o confirmare de expediere ?
Cum se plasează o comandă ?
Pot să comand telefonic ?
Produsul pe care îl doresc nu este pe stoc. Îl pot comanda ?

Livrarea și primirea comenzii

Care este costul și durata de livrare ?
Cum îmi pot urmări coletul?
Ce serviciu de curierat folosiți?
De ce mi-a fost livrată comanda de către alt curier decât cel selectat ?
Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când îmi este livrată comanda?
Pot alege o zi anume pentru a-mi fi livrată comanda?

Am primit o comandă incompletă. Ce pot să fac ?
Am primit un articol greșit sau deteriorat. Ce pot să fac ?
De ce nu am primit factura în colet ?


Plată


Cum pot plăti comanda ?
Care sunt datele voastre bancare ?
Plata prin card bancar a eșuat. Ce pot face ?
Am primit o notificare de plată, dar am plătit deja comanda. Ce pot face?

Retururi și înlocuiri


Cum pot efectua un retur?
Trebuie să achit costul de transport pentru retur ?
Există o dată limită pentru retururi?
Când și cum se rambursează suma pentru articolele returnate ?


Date personale


Cum îmi pot crea un cont de client zooplus?
Nu am un cont zooplus, însă vreau să plasez o comandă. E posibil?
Mi-am uitat parola. Cum o pot reseta ?
Cum utilizează zooplus datele mele personale ?
Ce este ”my zooplus” ?

Vouchere și avantaje


Cum utilizez un voucher ?
Ce vouchere și reduceri oferiți ?

Cum funcționează programul de fidelitate zooplus?
Cum pot achiziționa articole din Magazinul de recompense?
Cum funcționează programul ”Recomandă-ne unui prieten” ?


Suport tehnic


Plasare și procesare comenzi


Cum procesați comenzile ?
La zooplus nu prelucrăm fiecare comandă în parte manual. Toate comenzile sunt procesate printr-un sistem automatizat, astfel încât să fie transferate în cel mai scurt timp din magazinul online către baza de date a depozitului nostru din afara României pentru ambalare și expediere.
În centrele noastre logistice sunt procesate zilnic foarte multe comenzi, iar depozitele dispun de un program automatizat prin care se prelucrează acest flux de colete. Nu putem aduce modificări comenzilor care sunt pe punctul să fie introduse în acest flux de prelucrare sau care au fost introduse deja.


Îmi pot modifica sau anula comanda după ce am plasat-o ?

A) Comenzi cu plata la livrare sau achitate online cu cardul bancar

După plasare, comenzile sunt înregistrate în sistemul nostru de procesare (și verificare a plății în cazul celor achitate online prin card) și sunt introduse într-o linie de așteptare, iar ulterior sunt transferate în mod electronic către centrul logistic.  Cât timp se află în această etapă de așteptare, comenzile nu pot fi modificate, însă în anumite cazuri, pot fi anulate. De aceea, dacă dorești să anulezi comanda este important să ne suni imediat după plasarea ei. Dacă dorești doar să îi adaugi sau elimini anumite produse, nu vom putea efectua această operațiune, însă putem anula comanda, astfel încât să poți plasa una nouă.
Dacă ne contactezi în scris, este posibil să nu vedem mesajul tău în timp util deoarece putem răspunde la mesaje în ordinea primirii acestora, nu în mod instant (însă răspundem în decurs de 24 de ore de regulă, mai puțin în weekend). 

Dacă dorești să modifici adresa de livrare după ce ai plasat comanda, iar metoda de plată selectată este plata ramburs sau plata online cu cardul, vom transmite noua adresă către firma de curierat, iar coletul va fi redirecționat (însă nu mai putem modifica datele comenzii în sistemul zooplus).
 Acest lucru poate duce la întârzieri de livrare de 1-2 zile lucrătoare. Din motive logistice, coletele vor fi adesea transportate inițial spre adresa originală a comenzii, iar ulterior vor fi redirecționate către adresa nouă. Aceasta este o procedură standard, dat fiind faptul că un pachet nu poate fi mutat pe o altă rută/într-un camion cu o altă destinație odată ce a intrat în tranzit sau după ce i s-a stabilit un traseu în urma înregistrării sale electronice în sistemul logistic.


B)    Comenzi achitate prin transfer bancar 
După plasare, comenzile sunt înregistrate în sistemul nostru, însă nu sunt introduse în linia de așteptare pentru transferarea detaliilor lor către depozit (precum în cazul celor cu plata online sau cu plata la livrare). Prin urmare, atâta timp cât transferul bancar nu este confirmat în sistemul zooplus (lucru ce poate dura 1-2 zile lucrătoare din momentul în care efectuezi plata), putem aduce modificări comenzilor. 
Pentru acest lucru, ne poți contacta în scris, deoarce în mod normal vom avea timpul necesar să te ajutăm cu modificările dorite, inclusiv modificarea adresei de livrare.

Atenție: odată ce comenzile sunt transferate către baza de prelucrare a centrului logistic, nu mai avem posibilitatea să le anulăm sau să aducem orice alt fel de modificări asupra lor.


Există o valoare minimă sau maximă a comenzii ?
Valoarea minimă a comenzii este de 99 lei (fără taxele de transport), iar valoarea maximă per comandă este 9500 lei. zooplus este un magazin destinat persoanelor fizice, pentru uz domestic.


Pot să combin mai multe comenzi?
Combinarea mai multor comenzi după ce acestea au fost plasate nu este posibilă, decât în cazul în care ai optat pentru transfer bancar ca metodă de plată pentru acestea, iar plata nu a fost confirmată încă în sistemul nostru.


Trimiteți o confirmare de expediere ?
Da. De îndată ce produsele comandate au părăsit depozitul nostru, vei primi o confirmare de expediere prin e-mail. Totodată, acest e-mail te va informa în legătură cu numărul de colete pe care le vei primi. 


Cum se plasează o comandă ?
Găsești un ghid pentru plasarea comenzii aici.


Pot să comand telefonic ?
Da, desigur. Te rugăm să ne contactezi la 031 229 50 16 (luni-vineri, 8 -18) pentru a te ajuta.


Produsul pe care îl doresc nu este pe stoc. Îl pot comanda ?
Nu, însă te putem notifica în momentul în care va reveni pe stoc. Dă clic pe iconița ”clopoțel” din dreptul prețului articolului dorit, iar ulterior introdu adresa de e-mail pe pagina nou generată. Când articolul dorit revine în magazin, vei fi notificat prin e-mail.


Condiții de livrare


Care este costul și durata de livrare ?

Oferim transport gratuit în România pentru comenzi cu o valoare de minimum 199 lei. Pentru comenzile cu o valoare între 130 - 199 lei percepem o taxă de transport de 9,90 lei, iar pentru cele mai mici sau egale cu 129 lei o taxă de transport de 14,90 lei. Greutatea maximă pe care o putem livra per pachet este de 31 kg. Comenzile care cântăresc peste 31 kg sunt expediate în 2 sau mai multe colete (în funcție de greutate). O taxă de livrare de 9,90 lei per pachet adițional va fi aplicată pentru a acoperi costurile suplimentare. Mai multe informații despre taxele de transport găsești aici.


Comenzile sunt expediate din depozitul nostru din afara României de regulă în decurs de 1-2 zile lucrătoare de la primirea lor (cu excepția celor care se achită prin transfer bancar, acestea fiind procesate după confirmarea plății). Transportul durează 2-5 zile lucrătoare din momentul expedierii din depozit (acesta se află în afara României).


Cum îmi pot urmări coletul?
În momentul în care comanda este ambalată și expediată din depozitul nostru din afara României, vei primi un e-mail de notificare. Acesta va include și datele necesare pentru a monitoriza statusul pachetului pe pagina firmei de curierat.
Atenție: datele de urmărire se vor actualiza în momentul în care coletul ajunge în România, iar coletul este scanat la depozitul intermediar.


Ce serviciu de curierat folosiți? 
Partenerii noștri de livrare pentru România sunt GLS și DPD. Vei putea selecta firma de transport dorită în momentul plasării comenzi (mai puțin în cazul în care ai optat pentru plată la livrare, situație în care îți putem livra comanda doar cu GLS).


De ce mi-a fost livrată comanda de către alt curier decât cel selectat ?
În anumite cazuri, din motive logistice (rută, spațiu liber în camioane, etc.), este necesar ca un pachet să fie preluat de la depozitul zooplus de către o altă firmă de transport decât cea selectată de tine, astfel încât să poată intra în tranzit cât mai repede. Aceste situații sunt însă excepții. Dacă întâmpini orice fel de probleme în ceea ce privește livrarea, te rugăm să ne contactezi.


Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când îmi este livrată comanda?
În mod normal vei fi contactat telefonic de către curier înainte de livrare și vei putea stabili mai multe detalii referitoare la livrare.

 
Pot alege o zi anume pentru a-mi fi livrată comanda?
Alegerea unei anumite zile pentru efectuarea livrării nu este posibilă. 


Am primit o comandă incompletă. Ce pot să fac ?
Se poate întâmpla ca pachetele comandate să fie livrate în zile diferite. Te rugăm să te asiguri că ai primit toate coletele menționate în confirmarea de expediere. În cazul în care comanda livrată rămâne incompletă, te rugăm să ne contactezi.


Am primit un articol greșit sau deteriorat. Ce pot să fac ?
Te rugăm să ne contactezi în astfel de cazuri.


De ce nu am primit factura în colet ?
Pentru a proteja mediul înconjurător, trimitem facturile doar în format electronic, prin e-mail. Totodată, dacă ai un cont zooplus, poți vizualiza toate comenzile și facturile aferente în contul de client, la secțiunea Comenzile mele.


Plată


Cum pot plăti comanda ?
Metodele de plată posibile sunt: plată ramburs (numerar) la livrare, online prin card Visa sau Mastercard sau prin transfer bancar din orice cont bancar din UE. La finalizarea procesului de comandă vei putea selecta metoda dorită.


IMPORTANT: PLATA LA LIVRARE
Pentru a reduce riscul răspândirii COVID-19 (coronavirus), îți recomandăm să folosești plata la livrare DOAR dacă nu poți utiliza altă metodă de plată.


În cazul transferului bancar te rugăm să indici numărul comenzii la detaliile plății pentru ca sistemul să asocieze corect și rapid plata aferentă. Pentru un transfer bancar standard în UE se aplică taxele bancare uzuale pentru transferuri domestice. Pentru un virament bancar standard în cadrul UE trebuie să menționezi codurile IBAN și BIC ale beneficiarului. Taxele pentru alte tipuri de transferuri internaționale nu sunt acoperite de zooplus.
În cazul plății în avans, expedierea bunurilor are loc doar după ce plata este înregistrată în contul nostru (aceasta trebuie să fie confirmată în 7 zile de la plasarea comenzii). Acesta este timpul de rezervare a unei comenzi. Dacă plata nu este confirmată în 7 zile, comanda va fi anulată automat. Te rugăm să iei în considerare faptul că poate dura 1-2 zile pentru confirmarea unui transfer bancar. De aceea îți vom trimite un mesaj de reamintire înainte de termenul limită.
Metodele de plată pe care le oferim sunt complet securizate datorită standardelor noastre înalte de securitate. Toate datele tale personale și detaliile cardului bancar sunt protejate prin criptare tehnică și un proces adițional de autorizare (atât la transferarea datelor, cât și la salvarea acestora pe serverele noastre).


Care sunt datele voastre bancare ?
Datele noastre bancare sunt:
zooplus AG
UniCredit Bank S.A. (Agenția Grigore Mora)
IBAN: RO50BACX0000000734956001
SWIFT (BIC): BACXROBU


Plata prin card bancar a eșuat. Ce pot face ?
Dacă plata online cu cardul a eșuat, comanda va rămâne totuși rezervată timp de 7 zile lucrătoare. Te rugăm să ne contactezi pentru informații suplimentare.


Am primit o notificare de plată, dar am plătit deja comanda. Ce pot face?
Te rugăm să ne contactezi în acest caz pentru a verifica situația.

Retururi și înlocuiri


Cum pot efectua un retur?
Simplu. Contactează-ne și indică-ne numele și cantitatea articolului pe care dorești să îl returnezi. Noi vom organiza ulterior ridicarea pachetului de la tine, prin serviciul de curierat GLS. Putem programa o zi pentru acest serviciu, însă nu și ora.


Trebuie să achit costul de transport pentru retur ?
Nu, costurile sunt suportate de către zooplus. Dacă ne returnezi un articol fără a ne anunța în prealabil și utilizezi un serviciu special de curierat, nu îți vom putea rambursa taxele pentru transport.
Prin urmare, te rugăm să ne contactezi întotdeauna dacă dorești să efectuezi un retur.


Există o dată limită pentru retururi?
Poți returna articolele în termen de 14 zile de la livrarea acestora, fără a specifica vreun motiv. Pentru acest lucru, este suficient să ne contactezi în acest termen fie telefonic, fie prin formularul de contact și să ne oferi detaliile aferente (numele produsului, cantitatea). 


Când și cum se rambursează suma pentru articolele returnate ?
Vom efectua rambursarea în momentul în care articolele sunt returnate în depozitul nostru. Rambursarea poate fi realizată doar prin metoda de plată selectată inițial la plasarea comenzii, mai puțin în cazul comenzilor achitate ramburs, pentru care vom efectua rambursarea prin transfer bancar (în acest caz vom avea nevoie de codurile IBAN și SWIFT).


Date personale


Cum îmi pot crea un cont de client zooplus?
Îți poți crea un cont de client ușor, în timpul plasării unei comenzi la zooplus. După plasarea produselor dorite în coșul de cumpărături și previzualizarea acestuia, vei putea să te înregistrezi. Contul my zooplus îți oferă access la diverse funcții speciale, precum acumularea de zooPuncte.


Nu am un cont zooplus, însă vreau să plasez o comandă. E posibil?
Da. După plasarea produselor dorite în coșul de cumpărături și previzualizarea acestuia, urmează pașii generați de sistem și debifează căsuța pentru opțiunea de înregistrare și continuă procesul de comandă.


Mi-am uitat parola. Ce pot să fac?
Te rugăm să introduci adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat la zooplus în câmpul pentru reamintirea parolei. Parola îți va fi expediată pe adresa ta de e-mail în următoarele minute.
Atenție: parola ta curentă este salvată în baza noastră de date sub formă de cod criptat și nu îți poate fi comunicată prin telefon.


Cum utilizează zooplus datele mele personale ?
zooplus salvează datele necesare pentru procesarea și livrarea comenzilor. Utilizăm cele mai avansate standard tehnologice pentru a asigura securitatea datelor tale. Consultă pagina noastră Confidențialitatea datelor pentru mai multe detalii. 


Ce este ”my zooplus” ?
My zooplus este spațiul tău personal care îți oferă diverse avantaje, precum monitorizarea comenzilor, colectarea de zooPuncte, vizualizarea istoricului comenzilor și facturilor, modificarea detaliilor de plată și livrare sau actualizarea datelor personale.

Vouchere și avantaje

Cum utilizez un voucher ? 

Pentru a utiliza un cupon, dă clic pe textul verde ”Introduceți codul de cupon” de pe pagina coșului de cumpărături, apoi copiază codul în câmpul aferent și dă clic pe butonul ”Utilizați”. Te rugăm să te asiguri că introduci codul respectând exact ortografia și formatul acestuia (ex: folosirea cratimelor doar dacă există în codul original al cuponului). Doar un singur voucher poate fi utilizat per comandă.


Ce vouchere și reduceri oferiți ?
Îți oferim multiple posibilități de economisire la zooplus. Găsești detalii despre ofertele curente aici.


Cum funcționează programul de fidelitate zooplus?
Programul de fidelitate zooplus este mijlocul prin care răsplătim loialitatea clienților noștri. Astfel poți avea un avantaj dublu atunci când achiziționezi produse de pe site-ul zooplus: faci economii cumpărând hrană și accesorii de calitate pentru animalele de companie și totodată poți preschimba punctele obținute (5 lei = 1 zooPunct) în produse! Click aici pentru mai multe informații.

Atenție: zooPunctele primite la comenzi sunt valabile 1 an și expiră pe bază trimestrială (ex.: zooPunctele primite în aprilie 2020 vor expira în iunie 2021)


Cum pot achiziționa articole din Magazinul de recompense?
Este simplu ! Loghează-te în my zooplus, dă clic pe secțiunea Magazin de recompense și ulterior adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături .


Cum funcționează programul Recomandă-ne unui prieten?
Trimite-le prietenilor tăi un link personalizat cu 10% reducere, iar după ce comanda lor este livrată și achitată, tu primești 350 zooPuncte !
Atenție: comanda trebuie plasată prin linkul transmis (dacă părăsești website-ul și ulterior reintri și plasezi comanda, recomandarea nu va mai putea fi înregistrată în sistem, reducerea nu va fi aplicată și zooPunctele recompensă nu vor mai putea fi alocate). 

Durează aproximativ 2-3 săptămâni de la data livrării comenzii către prietenii tăi ca recompensa de 350 zooPuncte să fie activată în contul tău de client (astfel încât recomandarea să poată fi verificată și confirmată în sistem și să treacă și cele 14 zile aferente perioadei permise pentru retur).

Suport tehnic
Dacă încerci să plasezi o comandă și primești un mesaj de eroare, te rugăm să faci o captură de ecran și să ne-o trimiți, pentru a putea verifica situația. Totodată te rugăm să ne trasmiți și ce browser ai folosit, precum și versiunea acestuia. Dacă ai întâmpinat o eroare în aplicația zooplus, te rugăm să ne transmiți sistemul de operare al telefonului (și versiunea acestuia), precum și versiunea aplicației.