Termeni şi condiţii pentru Planul de economii zooplus

Condiții de participare la Planul de economii zooplus

Pentru Planul de economii zooplus („Plan de economii”) se aplică următoarele condiții de participare între client și zooplus SE („zooplus”) în versiunea valabilă la momentul încheierii contractului:

1. Participare

Oferta pentru Planul de economii se adresează clienților selectați, cu vârsta legală, care sunt înregistrați în magazinul online www.zooplus.ro („magazin online”). La înregistrare, clientul este responsabil pentru furnizarea corectă și completă a datelor personale solicitate. Clientul este obligat să păstreze confidențialitatea datelor de acces cu caracter personal și să nu le facă accesibile terților neautorizați. Selecția clienților pentru Planul de economii revine exclusiv zooplus.

2. Încheierea contractului

Oferta de a alege un Plan de economii prezentată clienților selectați, în etapa de „Previzualizare” a comenzii, nu creează obligații pentru nicio parte. Numai după ce clientul selectează varianta dorită a Planului de economii și dă clic pe butonul „Cumpără” se consideră că a acceptat oferta. Clientul primește ulterior prin e-mail o confirmare automată de primire a comenzii pentru cumpărarea de bunuri împreună cu Planul de economii (confirmarea comenzii). Această confirmare automată a comenzii nu reprezintă încă o acceptare a ofertei din partea zooplus.

Contractul cu zooplus pentru Planul de economii este încheiat în momentul în care zooplus confirmă clientului, printr-un al doilea e-mail (confirmare Plan de economii), activarea Planului de economii achiziționat.

Dacă se alege plata prin transfer bancar, contractul este încheiat în momentul în care zooplus trimite informațiile de plată către client. Acestea sunt trimise clientului în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii.

3. Planul de economii

3.1 Informații generale

Planul de economii reprezintă un program de reduceri plătit, care poate fi utilizat doar împreună cu achiziționarea de produse. Prin achiziționarea unui Plan de economii, clientul primește o anumită reducere de bază la comenzile sale în magazinul online zooplus.ro, pe perioada specificată în Planul de economii. În funcție de Planul de economii selectat, clientul poate primi, de asemenea, o reducere fixă la anumite grupuri de produse sau mărci (așa-numita reducere premium) în perioada specificată în Planul de economii. Reducerea de bază nu se cumulează cu reducerea premium fixă pentru anumite grupuri de produse sau mărci.

Planul de economii se adresează exclusiv clienților privați, pentru uz personal. Prin urmare, cu ajutorul Planului de economii, clientul poate cumpăra bunuri în valoare totală de 15000 lei per an (excluzând costurile de livrare și expediere și alte reduceri). Utilizarea în scopuri comerciale nu este permisă. zooplus își rezervă dreptul de a nu accepta oferte contractuale care par a fi realizate în scopul revânzării comerciale a bunurilor.

Planul de economii selectat se aplică doar contului de client zooplus de pe care a fost achiziționat și doar pentru comenzile plasate pe zooplus.ro. Planul de economii nu poate fi transferat de pe un cont de client pe altul. Se poate încheia un singur Plan de economii pentru fiecare cont de client. 

3.2 Reducere, excluderea de la reducere

În funcție de varianta Planului de economii selectată, reducerea se va aplica automat la valoarea comenzii plasate în magazinul online. Reducerea va fi realizată înainte de calcularea costurilor de livrare și de expediere.

Planul de economii nu poate fi combinat cu alte reduceri stocate în contul clientului (cum ar fi Programul zooplus pentru crescători sau Programul zooplus de caritate pentru animale).

Este exclusă plata în numerar a reducerii rezultate prin Planul de economii.

Reducerea nu se aplică la articolele din magazinul online marcate ca excluse din Planul de economii. zooplus are dreptul de a exclude anumite produse de la reducere sau de a face Planul de economii incompatibil cu anumite vouchere/cupoane din site, fără a oferi justificări.

3.3 Durata

Durata depinde de varianta Planului de economii aleasă, iar acesta se dezactivează automat după finalizarea termenului. Clientul va fi informat despre expirarea Planului de economii existent la adresa de e-mail furnizată, cu cel puțin 42 de zile înainte de expirarea Planului de economii existent și în ziua expirării Planului de economii existent. Prelungirea Planului de economii este posibilă doar dacă este oferită în prealabil clientului de către zooplus. Nu există dreptul garantat la aceasta.

3.4 Prețuri și taxe de expediere

Se aplică prețurile valabile în momentul comenzii. Toate prețurile includ TVA. Nu se aplică taxe de livrare și expediere pentru comanda unui Plan de economii.

3.5 Plată, scadenţă, neplată

Plata pentru Planul de economii poate fi efectuată prin card bancar, transfer bancar sau ramburs. zooplus SE îşi rezervă dreptul de a accepta numai anumite metode de plată în cazuri individuale.

- Plata prin card bancar

Dacă efectuați plata prin card bancar, aceasta va fi debitată de pe card în decurs de o săptămână de la confirmarea Planului de economii.

- Plata prin transfer bancar

În cazul plății prin transfer bancar, suma facturii devine scadentă la primirea informațiilor de plată și trebuie plătită în termen de 7 zile de la primire, prin transfer către contul indicat mai jos. Factura se consideră achitată în momentul în care suma de plată ajunge în contul zooplus. Dacă nu s-a primit nicio plată după 7 zile, comanda clientului va fi anulată automat.

Detalii bancare:

zooplus SE

UniCredit Bank S.A. (Agenția Grigore Mora)

IBAN: RO50BACX0000000734956001

SWIFT (BIC): BACXROBU

Vă rugăm să vă informați despre Politica de confidențialitate & protecția datelor și Termenii și condițiile de plată.

4. Dreptul de retragere

Clienții care sunt consumatori își pot exercita dreptul de retragere în termen de paisprezece zile. Un consumator este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică într-un scop care nu este nici activitate comercială, nici profesională independentă. Următoarele reglementări se aplică dreptului de retragere și excluderii acestuia. În cazul în care clientul are întrebări suplimentare cu privire la revocare, acesta poate contacta echipa de relații cu clienții a zooplus.

Dreptul de anulare

Vă puteți anula contractul în decurs de 14 zile, fără a vă motiva decizia, prin intermediul unei declarații concise. Perioada de anulare începe după primirea acestei declarații în scris, dar nu înainte de încheierea contractului și nu înainte de a ne îndeplini datoria de informare în conformitate cu Articolul 246 § 2 paragraful 1 coroborat cu § 1 paragraful 1 numerele 7 - 12, 15 și 19 precum și articolul 248 § 13 alineatul 1 ale Actului introductiv din Codul Civil German (EGBGB). Transmiterea la timp a solicitării de anulare este suficientă pentru a respecta perioada de revocare dacă declarația se realizează în format scris (de exemplu, scrisoare, e-mail, formular de contact).

Dacă optați pentru trimiterea unei scrisori, o puteți expedia către:

zooplus SE

Sonnenstraße 15

80331 München

Consecințele anulării contractului

În cazul unei anulări valide, beneficiile primite reciproc trebuie returnate. Sunteți obligat să plătiți o compensație pentru serviciul furnizat până la momentul anulării, dacă ați fost informat despre această consecință legală înainte de a depune declarația contractuală și ați fost de acord în mod expres ca noi să începem implementarea compensării înainte de sfârșitul termenului de anulare.

Dacă există obligația de a plăti despăgubiri, aceasta poate însemna că trebuie să îndepliniți în continuare obligațiile contractuale de plată până în momentul revocării. Dreptul dumneavoastră de anulare va expira prematur în cazul în care contractul este complet încheiat de ambele părți la cererea dumneavoastră expresă, înainte de a vă exercita dreptul de anulare. Obligațiile legate de restituirea plății trebuie onorate în decurs de 30 de zile. Perioada începe pentru dumneavoastră din momentul expedierii notificării de anulare și pentru noi din momentul primirii ei.

Sfârșitul politicii de anulare

5. Protecția datelor

Protecția datelor personale ale clienților este foarte importantă pentru zooplus.

Informațiile despre Confidențialitate & protecția datelor sunt disponibile aici.

6. Reziliere

a. Clientul poate rezilia Planul de economii în orice moment, cu efect imediat, fără a oferi un motiv. Rezilierea poate fi făcută fie prin e-mail la service@zooplus.ro sau prin poștă. Plata inițială unică pentru Planul de economii nu vă va fi restituită.

b. zooplus are dreptul de a anula fără notificare prealabilă Planul de economii dacă există motive serioase. Astfel de motive legitime de reziliere există în special în cazul în care clienții

- încalcă aceste condiții de participare sau alte condiții contractuale

- furnizează informații incomplete sau incorecte.

Notificarea de reziliere se transmite în format scris (de exemplu, scrisoare, e-mail, formular de contact). Odată ce informarea cu privire la reziliere este trimisă, zooplus dezactivează Planul de economii al clientului.

7. Modificarea condițiilor contractuale

zooplus are dreptul să suspende sau să modifice unilateral Planul de economii, precum și să adauge condiții contractuale, în măsura în care acest lucru se face pentru a elimina încălcări ale principiului echivalenței apărute ulterior sau pentru a se adapta condițiilor cadrului legal sau tehnic modificate, iar clientul nu este dezavantajat cu rea-credință.

zooplus va informa clientul în legătură cu modificările introduse prin trimiterea textului modificat prin e-mail. Modificarea va deveni parte a contractului dacă nu vă opuneți în scris (e-mail  sau scrisoare) includerii în relația contractuală cu zooplus, în termen de 2 săptămâni de la primirea notificării de modificare.

8. Operatorul magazinului online

zooplus SE

Sonnenstraße 15

80331 München

Germania

Reprezentată de:

Geoffroy Lefebvre

Andreas Maueröder

Dr. Mischa Ritter

Sediul societății: München

Tribunalul Districtual München, HRB 125080

Cod TVA german: DE 200 164 421, Cod TVA românesc: RO30866743


9. Serviciul clienți

Puteți contacta serviciul clienți prin

Tel.: 031 780 12 64 (luni - vineri 8:00 -18:00)

Formularul de contact (non-stop)

10. Dispoziție finală

În cazul în care orice prevedere a acestor condiții de participare este sau devine total sau parțial nulă, restul contractului va rămâne în vigoare. În locul prevederii nule sau care lipsește, se aplică reglementările statutare în vigoare.

Legislația germană se aplică sub Convenția Națiunilor Unite referitoare la Contractele pentru vânzarea internațională de bunuri (CISG). Acest lucru este valabil numai în măsura în care protecția acordată nu este retrasă de dispozițiile obligatorii ale legii statului în care consumatorul își are reședința la momentul comenzii.

În plus, pentru toate comenzile și livrările între zooplus SE, Sonnenstraße 15, 80331 München (denumit în continuare: zooplus) și clienții săi prin intermediul magazinului online www.zooplus.ro se aplică toți termenii și condițiile generale. Detalii despre termenii și condițiile generale pot fi găsite aici.

11. Versiunea printată a condițiilor de participare

Dați click pe linkul „Versiunea printată a termenilor și condițiilor” și aveți posibilitatea de a primi o versiune pentru printare a acestor condiții de participare. Acestea pot fi printate sau salvate local.

Versiune actualizată: 16.01.2023