Pentru noi este extrem de important să creăm un mediu de lucru în care colegii noștri să se simtă confortabil pe termen lung și în care să fie sprijiniți continuu. Relațiile sustenabile cu angajații și clienții noștri sunt fundamentale pentru noi.
În programul nostru de diversitate & incluziune gestionăm măsuri pentru a promova diversitatea și incluziunea în ceea ce privește apartenența culturală, geografică și de gen, orientarea sexuală, vârsta și dizabilitatea. Toți angajații noștri au ocazia de se implica activ în domeniile respective.
Echipa noastră include angajați din peste 60 de țări din întreaga Europă. Cooperarea dintre oameni cu idei, calități și abilități diferite reprezintă cheia succesului, iar noi suntem conștienți de acest lucru. Prin programe precum „Zilele culturale” reușim să întărim mai mult înțelegerea reciprocă.
Echilibrul dintre angajații de sex masculin și feminin este aproape perfect la zooplus, cu 49% dintre angajați fiind femei. Pentru a menține această situație, lansăm campanii de recrutare dedicate special femeilor și am creat și o rețea internă a femeilor din companie.
Promovăm activ învățarea permanentă. Angajații noștri au parte de sprijin optim din prima zi de lucru și pot beneficia de traininguri interne și externe sau de coaching pe întreaga durată a carierei lor, în plus față de alte oportunități de învățare.
Pentru a ne asigura că echipele noastre sunt mereu la înălțime, ne ajutăm colegii să rămână în formă. În acest scop, oferim servicii medicale de prevenție, precum și traininguri de siguranță, organizăm cursuri de fitness online și le punem la dispoziție o aplicație pentru promovarea sănătății.
Am oferit angajaților noștri modele de lucru flexibile încă de dinainte de pandemia de coronavirus. Alternarea lucrului de la birou cu cel de acasă reprezintă unul dintre standardele noastre și garantează un nivel ridicat de eficiență și confort pentru toată lumea.
Ideea de apartenență se extinde mult în afara domeniului profesional. Vedem acest lucru în special în interacțiunile sociale, mai ales la memorabilele noastre evenimente la nivel de companie - indiferent că vorbim despre o petrecere de Crăciun pe terasa firmei sau o seară virtuală de gătit împreună.
Protecția datelor: protecția datelor personale și garantarea unor înalte standarde de securitate IT sunt prioritatea noastră. De aceea, avem departamente dedicate care asigură cu precădere această protecție și respectare a cerințelor legale relevante. În plus, angajații noștri beneficiază permanent de traininguri privind principiile de protecție a datelor și confidențialitate.
Etica de afaceri: la zooplus, ne angajăm ferm să acționăm responsabil și conform standardelor legale. De aceea, angajații și partenerii noștri de afaceri se angajează să respecte Codurile de conduită zooplus aferente. Sistemul nostru de management al conformității asigură că standardele relevante sunt implementate în departamentele individuale și aplică modalități adecvate de control și măsuri de training. În eventualitatea violării legilor aplicabile sau a standardelor noastre de conformitate, angajații pot să raporteze această violare printr-un sistem intern de reclamații (whistleblow) sau printr-un birou extern independent.