Termeni şi condiţii pentru Planul de economii zooplus

Planul de economii zooplus („Plan de economii“) se supune termenilor şi condiţiilor următoare, aplicabile între client şi zooplus SE (zooplus) în varianta valabilă în momentul încheierii contractului.

1. Participare

Oferta pentru Planul de economii se aplică numai clienților de vârstă majoră care s-au înregistrat în magazinul online www.zooplus.ro (”magazin online”) cu o adresă de livrare din România. În momentul înregistrării, clientul este responsabil pentru introducerea completă și corectă a datelor personale necesare. Clientul este obligat să păstreze mențină confidențialitatea datelor de acces la contul personal și să nu le ofere unei părți terțe neautorizate.

Selecția clienților pentru Planul de economii este responsabilitatea exclusivă a zooplus.

2. Încheierea contractului

Oferta de a alege un Plan de economii este oferită clienților selectați în etapa de ”Previzualizare” a comenzii. Doar după ce clientul selectează varianta dorită a planului de economii și dă clic pe ”Cumpără”, se consideră că s-a realizat o ofertă. Clientul va primi confirmarea recepționării comenzii prin e-mail (confirmare comandă). Aceasta nu reprezintă acceptarea ofertei, scopul ei fiind doar să informeze clientul că zooplus a recepționat comanda.

Contractul cu zooplus legat de Planul de economii este considerat încheiat în momentul în care zooplus activează Planul de economii achiziționat printr-un al doilea e-mail (confirmare Plan de economii).

În cazul alegerii plății prin transfer bancar, contractul este încheiat în momentul în care zooplus trimite informațiile de plată către client. Acestea sunt trimise prin e-mail clientului în 24 de ore de la plasarea comenzii.

3. Planul de economii

3.1 Informații generale

Planul de economii reprezintă un program de reduceri plătit care poate fi utilizat doar împreună cu comandarea de produse. Prin achiziționarea unui Plan de economii, clientul va beneficia de o anume reducere la comenzile sale în magazinul online pe perioada specificată în Planul de economii.

Planul de economii este destinat exclusiv clienților privați, pentru uz personal. De aceea, valoarea maximă (excluzând costul de transport și alte reduceri) a produselor care pot fi comandate pe an împreună cu Planul de economii este de 15.000 de lei. Utilizarea Planului de economii pentru motive comerciale este interzisă.

Planul de economii selectat se aplică doar contului de client zooplus de pe care a fost achiziționat. Planul de economii nu poate fi transferat de pe un cont de client pe altul. Planul de economii poate fi utilizat doar pentru comenzi cu livrare în România.

3.2 Reducere, excluderea de la reducere

Reducerea se va aplica automat în funcție de varianta Planului de economii la valoarea comenzii plasată în magazinul online. Reducerea va fi realizată înainte de calcularea costurilor de transport.

Nu este posibilă o plată în numerar aferentă reducerii rezultate prin Planul de economii.

Reducerea nu se aplică la articolele din magazinul online marcate ca excluse din Planul de economii. zooplus are dreptul de a exclude anumite produse de la reducere, fără a oferi justificări.

3.3 Durata depinde de varianta Planului de economii aleasă, iar acesta se dezactivează automat după finalizarea termenului. Extindearea Planului de economii este posibilă doar dacă este oferită în prealabil clientului de către zooplus. Nu există un drept direct la acesta.

3.4 Prețuri și taxe de transport se aplică prețurile valabile în momentul comenzii. Toate prețurile includ TVA. Nu se aplică taxe de transport pentru comanda unui Plan de economii.

3.5 Plată, scadenţă, neplată

Metoda de plată aleasă pentru comenzile de produse se aplică și pentru plata Planului de economii.

Prin urmare, plata pentru Planul de economii poate fi făcută prin card de credit, ramburs și transfer bancar. zooplus SE îşi rezervă dreptul de a accepta numai anumite metode de plată în cazuri individuale.

a) Plata prin card de credit

Dacă efectuați plata prin card de credit, aceasta va fi debitată de pe card în decurs de o săptămână de la expedierea Planului de economii.

b) Plata ramburs (numerar) la livrare

Prin această metodă, suma este preluată la expedierea coletului.

c) Plata prin transfer bancar

În cazul transferului bancar în avans, suma trebuie virată în decurs de 7 zile de la plasarea comenzii, comanda fiind rezervată în acest interval de timp.Dacă plata nu a fost efectuată în decurs de 7 zile, comanda va fi anulată automat. Vă rugăm să rețineți că transferul bancar poate dura, în funcție de bancă, între 2-4 zile lucrătoare. Vă rugăm să ne permiteți să vă trimitem un e-mail de reamintire înainte de expirarea intervalului.

Detalii bancare:

zooplus SE

UniCredit Bank SA

IBAN: RO50BACX0000000734956001

Cod BIC (swift): BACXROBU

Vă rugăm consultați  Politica de confidențialitate & protecția datelor și Termenii și condițiile de plată.

3.6 Informații asupra statusului Planului de economii

Puteți accesa datele referitoare la Planul dumneavoastră de economii, în orice moment, în secţiunea „my zooplus”.

Vă vom trimite în mod regulat informații legate de valabilitatea Planului dumneavoastră de economii, la adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat Planul.

4. Informații despre dreptul de anulare a contractului

Dreptul de anulare

Clienții care sunt consumatori, pot anula contractul în termen de paisprezece zile. Un consumator este o persoană fizică care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Mai jos găsiți regulile referitoare la anularea contractului. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați echipa de relații cu clienții.

4. Anulare

Vă puteți anula contractul prin înștiințare scrisă în decurs de 14 zile, fără a vă motiva decizia. Durata de anulare a contractului începe din momentul primirii notificării în formă scrisă, dar nu înainte de încheierea contractului și nu înainte de a ne îndeplini datoria de informare în conformitate cu Articolul 246b § 2 paragraful 1 în coroborat cu § 1 paragraful 1, punctele 7-12, 15 și 19, precum și articolul 248 § 13 paragraful 1 ale Actului introductiv din Codul Civil German (EGBGB). Expedierea în perioada admisă a deciziei scrise (scrisoare, e-mail) de anulare este condiție suficientă pentru respectarea termenului limită de revocare. Trimiteți înștiințarea de anulare a contractului la

zooplus SE

Sonnenstraße 15

80331 München

Germania

Consecințele anulării contractului

În cazul unei anulări valide, serviciile deja primite de fiecare parte contractuală vor fi returnate și orice beneficii vor fi restituite. Sunteți obligați să plătiți compensație pentru serviciile oferite până în momentul anulării, dacă ați fost notificați asupra acestui lucru înainte de a trimite cererea de anulare și v-ați exprimat acordul expres ca noi să inițiem înainte de sfârșitul termenului de anulare implementarea compensării. Dacă nu puteți returna bunurile sau serviciile primite sau le returnați doar parțial ori deteriorate, veți plăti taxe de despăgubire. Acest lucru poate conduce la datoria de a vă satisface obligațiile contractuale de plată pentru perioada de timp scursă până la data anulării contractului. Dreptul dumneavoastră de anulare va expira prematur în cazul în care contractul este complet încheiat de ambele părți la cererea dumneavoastră expresă, înainte de a vă exercita dreptul de anulare. Obligațiile legate de restituirea plății trebuie onorate în decurs de 30 de zile. Perioada începe pentru dumneavoastră din momentul expedierii notificării de anulare și pentru noi din momentul primirii ei.

Sfârșitul informațiilor referitoare la politica de anulare a contractului

5. Protecția datelor

Vă rugăm citiți informațiile complete în secțiunea Protecția datelor.

6. Reziliere

a) Puteţi rezilia Planul de economii în orice moment, fără preaviz și fără a oferi un motiv. Pentru această vă rugăm să ne contactați prin e-mail la service@zooplus.ro sau prin poștă. Plata inițială unică nu vă va fi restituită.

b) zooplus are dreptul de a anula fără notificare Planul de economii dacă există motive serioase. Astfel de motive legitimate există în special în cazul în care clienții - încalcă acești termeni și condiții sau alte condiții contractuale- oferă informații incomplete sau incorecte

Notificarea va fi trimisă în format electronic, prin e-mail. Odată cu trimiterea informării, zooplus dezactivează Planul de economii al clientului.

7. Modificarea termenilor și condițiilor

zooplus poate suspenda Planul de economii sau modifica unilateral Termenii și condițiile unde este necesar, de exemplu pentru a elimina încălcări ale principiului echivalenței apărute ulterior sau pentru adaptarea la condițiile cadru modificate, inclusiv condiții de natură juridică sau tehnică, fără a prejudicia clientul. zooplus vă va informa în legătură cu modificările introduse prin trimiterea textului modificat prin e-mail. Modificarea va deveni parte integrantă a contractului doar dacă nu trimiteți în scris obiecții cu privire la aceasta în decurs de două săptămâni de la primirea notificării de modificare.

8. Operatorul magazinului online

zooplus SE

Sonnenstraße 15 80331 München Germania

reprezentată de Consiliul executiv:

Geoffroy Lefebvre

Andreas Maueröder

Dr. Mischa Ritter

Președintele Consiliului de supraveghere:

Karl-Heinz Holland

Sediul social al societății: München, Germania

Tribunalul Districtual München, HRB 125080

Cod TVA Românesc: RO30866743

9. Serviciul clienți

Serviciul clienți poate fi contactat prin

Formularul de contact

E-mail: service@zooplus.ro

10. Dispoziții finale

Dacă o parte a acestor Termeni și condiții este invalidă complet sau parțial, contractul rămâne valid. În locul regulilor invalide sau lispă, se aplică regulamentele legale în vigoare. Legislația germană se aplică exclusiv sub Convenția Națiunilor Unite referitoare la Contractele pentru vânzarea internațională de bunuri (CISG). Acest lucru este valabil atâta timp cât protecția oferită nu este retrasă prin lege în țara în care consumatorul își are domiciliul la momentul respectiv.

Versiune actualizată: 29.09.2020